.

.

czwartek, 13 lutego 2014

Osłonki

Witajcie!

Przez ostatnie kilka dni ostro plotłam. Powstały dwa zestawy osłonek na doniczki.


Z kolorowych rurek, bejcowane na ciemny dąb, lekko przecierane na biało.
Wymiary: duży wys.19cm, śr.23cm  mały wys. 12cm, śr. 19cm




Białe z przecierką bitumem
Wymiary: duży wys. 16cm, śr. 23cm  mały wys. 13 cm, śr. 19cm


Na "wykończenie" doczekał się również jeden z koszyczków wyplecionych w zeszłym roku;-) Jak to mówią "na każdego przyjdzie pora".....






Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!


9 komentarzy:

Jasminy rękodzieło pisze...

Piękne osłonki, super koszyczek :)

OxiGra pisze...

Coraz piękniejsze Twoje plecionki. jak dobrze, że koszyczek doczekał się wykończenia, dla mnie- najpiękniejszy :)

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Bardzo ładne osłonki. Też planuję zrobić coś w tym stylu, ale na razie brak czasu i materiału na rurki;-)

Violinowo pisze...

Osłonki wyszły fajnie ale koszyczek rewelacja.

betinaa40 pisze...

Super wyszły te osłonki na doniczki, a koszyczek rewelacyjny :-) Fajnie wyglądają te przecierki, też muszę spróbować tej metody :-)

ewoz pisze...

super :)

Ola K pisze...

Witam i dziękuje za odwiedziny u mnie:) Przejrzałam bloga i odkryłam, że prócz zamiłowania do wyplatania łączy nas coś jeszcze... Mam pieska, spanielkę tej samej maści, wabi się Luna:) i wygląda prawie identycznie jak Twoja:)

Paulina Kielar pisze...

piekne ... wysłałam meila

Pikacz Malutki pisze...

Hej, wiesz myślę sobie właśnie żeby zrobić pewne zmiany i zainwestować coś. Tylko, że przy okazji przydałoby się chyba jakieś ubezpieczenie inwestycyjne, prawda? Nie wiem w sumie to chyba ryzykowne jest.