.

.

wtorek, 6 sierpnia 2013

Wakacyjnie

Witajcie!!!

Wakacje mijają w zastraszającym tempie, już niedługo znowu szkoła... Julka idzie do zerówki, nie zdecydowałam się na puszczenie jej do 1szej klasy. Powoli robimy wyprawkę.

Pogoda dopisuje, jest pięknie, gorąco. Szkoda tylko, że od miesiąca nie spadła u mnie kropla deszczu, wszystko schnie, aż żal patrzeć...
My jednak korzystamy z pogody...




Tutaj Luna jeszcze "szczuplutka". Teraz wygląda jakby połknęła piłkę do kosza, będą szczeniaczki...













Przedstawiam również Dawida, o który pisałam wcześniej. Chłopak rośnie jak na drożdżach, ma 2 miesiące a ubranka nosi na 76 cm.;-)







Przygotowujemy się również do wakacyjnego wyjazdu, 14 sierpnia wyjeżdżamy do Gdańska. Mam nadzieję, że pogoda nas nie zawiedzie. Trzymajcie kciuki!

Pozdrawiam Wszystkich!!!   Miłego dnia!

1 komentarz:

Eve Jank pisze...

Fajną masz rodzinkę :) Ech wakacje to zdecydowanie są za krótkie. Mnie się też od września szkoła zacznie i moim córką... Z pogody też korzystam Pozdrawiam