.

.

piątek, 7 czerwca 2013

W oczekiwaniu....

Witajcie!

U mnie robótkowo ostatnio marnie. Wszystko kręci się wkoło małego człowieczka, który nie bardzo chce do nas przyjść... Agnieszka, szwagierka, od wczoraj leży na położnictwie. Maluszek spóźnia się już osiem dni, ale dziś lekarze mają pomóc nieco naturze...;-)
Moje emocje są o tyle duże, że mam być przy porodzie w zastępstwie tatusia, który 2 tygodnie temu poważnie złamał nogę i przeszedł dwie operacje i niestety nie może pomóc żonie.

Już wiem co czuła najbliższa rodzina gdy ja czekałam na poród... Stresuję się tak jakbym to ja miała rodzić;-)

Ciąg dalszy nastąpi...

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Prezenty na każdą okazję pisze...

Trzymam kciuki i życzę powodzenie :)
Wiem jak to jest to czekanie moje cała trójka urodziła się po terminie :(

Wyspa moich snów pisze...

Trzymam kciuki!! Szybkiego rozwiązania życzę :)

Emka pisze...

Trzymaj się dzielnie , to bardzo piękne chwile i bardzo dużo emocji. Niech się wszystko szybciutko i bez problemów zakończy, pozdrów przyszłą mamę i powiedz że trzymamy za nią i za malucha kciuki :D :D

OxiGra pisze...

Trzymam kciuki za przyszłą mamę i maleństwo!

Snow pisze...

Maleństwo czeka na słoneczny dzień:))
Wszystko będzie dobrze, powodzenia!

Ewelina pisze...

Bądźcie dzielne! Obydwie :)

Joanna pisze...

osobiście też byłam ' świadkiem ' przy porodzie dziecka...
niesamowite emocje

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

獨立主機 主機 網頁 伺服器 服務器