.

.

sobota, 6 kwietnia 2013

Urodziny Alicji

Witam!

30 marca moja młodsza córcia obchodziła 3cie urodziny. Postanowiliśmy  wykorzystać fakt świąt i nie robiliśmy oddzielnej uroczystości. Przygotowałam 2 niewielkie torty, drugie w mojej karierze z masą cukrową. Może nie wyglądały zjawiskowo ale smakowały całkiem nieźle;-)






Głównym prezentem był rowerek od rodziców chrzestnych.


Niestety teraz rower stacjonuje w domu bo pogoda nie pozwala na jazdę po dworze. Mam nadzieję, że już niedługo zawita do nas prawdziwa wiosna... Już mam dosyć tej bieli za oknem. Marzę o końcu patulenia się w te kurtki i buty zimowe...

Pozdrawiam ciepło!!!

11 komentarzy:

Prezenty na każdą okazję pisze...

Piękny torcik!!
Wszystkiego Najlepszego dla Jubilatki :)

Agnieszka Cieślik pisze...

Piękne torciki :) Słoneczka i uśmiechów dla córci :)

Mała Sztuka pisze...

wszytkiego najnajnaj ... torty rewelacja ... mam pytanie kupowałs masę cukrową czy robiłas ??? moja mała ma teraz w maju urodzinki i własnie cos z takiej masy bym zrobiła pozdrawiam ciepluteńko

Moje Małe Rękodzieło pisze...

baaardzo podoba mi się tort w kółeczka :-)

magdusiaa pisze...

Ślicznie ci wyszedł torcik, widać, że maleńkiej się podobał :) rower pewnie bardziej heheheh
pozdrawiam

Violinowo pisze...

Torty piękne, aż ślinka cieknie. U nas wiosennie,więc Alicja pojeździłaby sobie na rowerku. 100 lat dla córci.

Lucy pisze...

Jak nie są jak są ...pięknie się udały

Elila pisze...

Dziękuję Kochane za życzenia i miłe słowa. Paulinko, masę robiłam sama, jeśli chcesz to podam Ci szczegóły;-)
Pozdrawiam!

weronkaa84 pisze...

Torcik jest niesamowity! Podziwiam, ja nie umiem ładnie przystrajać tortów:) a dla córci wszystkiego co najlepsze:)

Bożena pisze...

Wszystkiego najlepszego dla córci ,torcik śliczny i napewno był smakowity:)

Snow pisze...

Moja Alicja z rowerka już dawno wyrosła, ale uważam, ze imiona dla córek wybrałyśmy piękne:)))
Wszystkiego dobrego dla Małej Jubilatki:)))