.

.

czwartek, 21 marca 2013

wiosna...?


„ Wiosna idzie "
Wiosna idzie, co to będzie?
Jeszcze tyle śniegu wszędzie.
I na dachu i na płotku,
w polu, w lesie i w ogródku.

Wiosna idzie nie ma strachu!
Zaraz zniknie śnieżek z dachu.
Już na pola i na łąki
lecą gońce jej, skowronki.
Lecą do nas wiosny gońce,
ciepły wietrzy, ptaki, słońce!


Żródło 

Wierszyk jakby pisany dziś rano... jeszcze tyle śniegu wszędzie...
Mam nadzieję, że wiosna już na pewno niedługo przyjdzie i tchnie we mnie trochę życia... Robota rozpaprana a wziąć się nie mogę... Wczoraj cały dzień tak mnie głowa bolała, że już dawno tak mnie nie bolała;-)

Choroba mnie zmogła. Od piątku nie daję rady nic robić... Jak długo jeszcze?
Dziś już też czuję, że zatoki nie odpuszczą, już czoło pobolewa...

No nic, nie będę Wam biadolić. Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny przyjdzie też wena i lepsze samopoczucie.

Życzę wszystkim pięknego pierwszego dnia wiosny!!!

4 komentarze:

Avrea pisze...

zdrówka :)

Joanna pisze...

Oby szybko odpuściło :)
pozdrawiam! i zapraszam do siebie
http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

Emka pisze...

Wierszyk śliczny :D Zdrówka życzę, już niedługo przyjdzie na pewno do nas i zostanie na dłużej i słono i ciepełko i żyć się zachce, choróbska się skończą.

Snow pisze...

Niech Cię już ta głowa nie boli, a wiosna się w końcu znajdzie....gdzieś:))
Zdrowia życzę!