.

.

piątek, 1 marca 2013

Powrót do decou

Witajcie!!!

Trzeci raz zaczynam tego posta, za każdym razem coś mnie odciągało od komputera, ale teraz go skończę;-)

Ostatnio dostałam zamówienie na małą szkatułkę dla małej dziewuszki, oczywiście z motywem dziewczynki trzymającej kwiaty... jest urocza! Szkatułka wyszła tak:

Mamie się podobała a Zosia musi trochę podrosnąć by wydać swoją opinię;-)


Zrobiłam też koszyczek w podziękowaniu za gazety dla pewnej Pani, która uzupełniła mój zapas... Serdecznie dziękuję!


To chyba ostatnie serce jakie zrobiłam. Co jedno to gorzej mi wychodzi...jakoś nie mam do nich serca...

A już niedługo pokażę wielkanocne koszyczki i baranki z masy solnej, teraz czekają na twarz;-)

Serdecznie dziękuję Wam, moje kochane duszyczki, za wszystkie słowa otuchy. To bardzo mnie buduje...
Sytuacja zdrowotna dziewczyn powoli wraca do normy. Julia skończyła antybiotyk, jeszcze jej się odrywa ale lekarz stwierdził, że płuca są zdrowe, ucho też. Może w poniedziałek w końcu wróci do szkoły...
Alicja już nie gorączkuje, nareszcie. Brak apetytu sprawił, że schudła ponad kilogram. Staramy się, żeby zjadła choć odrobinkę śniadania, obiadu i kolacji. W poniedziałek mamy kontrolę, zobaczymy co powie doktor.

Miłego dnia!!!!

12 komentarzy:

DORGIA pisze...

Mój ulubiony motyw z dziewczynką :)... ja już mam kolejne dwie szkatułki z tym motywem czekające na lakierowanie :)...koszyk cudny

Bożena pisze...

Zdrowia dla młodych kobietek.Szkatułka i serducho są śliczne:))

Marta i Alicja pisze...

Masz rację - szkatułka bardzo urocza ;) A koszyczek ładniutki ;)
Miłego dnia!

weronkaa84 pisze...

Śliczna i szkatułka i koszyczek:) Zdrowia dla dziewczyn:)

Ewelina pisze...

Bardzo ładny powrót do deku :) A serducho jak dla mnie bardzo udane :) Dużo zdrówka dla Twoich Dziewczynek :)

Ania Arbuzowa pisze...

Prawdziwe śliczności! I wcale a wcale nie widać tych niedoskonałości :)

Avrea pisze...

sliczne prace :)

Małgorzata Chrobak pisze...

Cudna szkatułka i wspaniały koszyczek:)

Katarzyna Szymczak-Strzelecka pisze...

Ten koszyczek jest niesamowity a szkatułka w sam raz na skarby każdej kobiety :) czy małej czy dużej

Joanna pisze...

śliczna szkatułka

agnez r pisze...

bardzo mi sie pudełeczko podoba,,,

Sabina Dudek pisze...

pudełeczko piękne :D
bardzo lubię takie cuda :)