.

.

środa, 13 marca 2013

Koszyki wielkanocne

Witam!

Długo milczałam. Zmagałam się z ponowną chorobą córek, niemocą twórczą i przede wszystkim z potwornym leniem... Jednak kilka dni temu zaczęłam coś działać i tak powstały dwa owalne koszyczki. Wydaje mi się, że nadają się do święcenia jajeczek. Takie trochę inne niż wszystkie inne...;-)








Drugi koszyk malowałam kawą rozpuszczalną. Podoba mi się ten patent, kolor przypomina naturalną wiklinę.

Stworzyłam sobie również nowe wizytówki;-)



Na warsztacie kolejne dwa koszyki, czekają na ostatni szlif.

Dziękuę, że pomimo mojej nieobecności jest garstka ludzi, która do mnie zagląda. Buziaki dla Was!!!

Miłego popołudnia!

12 komentarzy:

Ewelina pisze...

Bardzo fajne koszyczki, zwłaszcza ten barwiony kawą :)

Iwona Muller pisze...

Bardzo ładne koszyki :)

Bożena pisze...

Koszyczki śliczne i ta wizytóweczka mi sie podoba:)

weronkaa84 pisze...

Piękne koszyczki, bardzo podoba mi się ich kształt:)

AgaTa pisze...

Super koszyki a ten "kawowy" kolor jest rewelacyjny :)

Joanna pisze...

bardzo ładne koszyczki ... ja nie umiem ich robić

Avrea pisze...

zdrówka przede wszystkim
a koszyki superowe :)

DORGIA pisze...

Bardzo ładne te Twoje koszyki

dziecinada-art pisze...

śliczne :)

oli403 pisze...

Super te koszyczki !!! Blog bardzo ciekawy obserwuję! :)
Zapraszam też do mnie na bloga :))))

Lucy pisze...

Ewelinko koszyczki są świetne ...
a jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam do zabawy na moim blogu

Sabina Dudek pisze...

ten biały jest rewelacyjny! :)