.

.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Podaj dalej.....

.... akcja zakończona!

W zeszły czwartek udało mi się w końcu wysłać prezenty w związku z zabawą "Podaj dalej".

Pierwszy poleciał do Ani.


Głównym prezentem był koszyk z papierowej wikliny w kształcie serca.

Druga paczka poleciała do Marioli


Były to dwa koszyczki z papierowej wikliny oraz parę drobiazgów.


Z tego co pisały dziewczyny na swoich blogach prezenty im się podobały;-)
Ale jakież było moje zdziwienie, gdy w piątek zobaczyłam posty na ich blogach z moimi prezentami!!! Nie dowierzałam własnym oczom! Wczoraj wysłane a dziś na miejscu!!! Nasza Poczta Polska chyba przeszła przemianę!

Pozdrawiam!


7 komentarzy:

Lucy pisze...

A na czym ta zabawa polega?
a prezenty syperowe
najbardziej wpadł mi w oko koszyk serce i serwetka z magnolią

Joanna pisze...

fajne prezenciorki ... a poczta - fakt szybko działa
pozdrawiam serdecznie

renek pisze...

Same sliczne rzeczy tu u Ciebie, koszyczki serduszka i pudeleczko z Hallo Kitty i pozostale koszyczki rowniez sliczne :)
Pozdrawiam serdecznie, Renia.

Paulina pisze...

ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

weronkaa84 pisze...

Piękne prezenty przygotowałaś:)

Bernarda Salwach pisze...

Śliczne rzeczy robisz. Zapraszam po wyróżnienie. Pozdrawiam Benia

ewa lisowska pisze...

serduszko jest boskie ,tea sprobuje takie zrobić:)