.

.

poniedziałek, 25 lutego 2013

Kur....

Witam!

Na samym początku mego wystąpienia chciałabym serdecznie podziękować za wszystkie ciepłe słowa pod ostatnim postem. To wiele dla mnie znaczy. Każde " to minie, będzie lepiej" uskrzydla mnie i zaczynam w to wierzyć... Dziś znów byłam u lekarza, tym razem z Alicją. ma zapalenia oskrzeli z podejrzeniem zapalenia płuc, znowu. Bardzo ciężko to przechodzi, cały czas gorączkuje, dziś cały dzień śpi... Poprzednim razem jakoś lżej to przechodziła.

Wedle waszych rad wykończyłam nieudaną kurę i wyszedł kur. Nie wygląda tak źle jak się spodziewałam. Julia się cieszy z nowego koszyczka...;-)



Powstała również osłonka na wino na specjalne życzenie męża


 I portret Luny

12 komentarzy:

Marta i Alicja pisze...

Bardzo ładna kurka wyszła ;)
A piesek fantastyczny ;)

Joanna pisze...

Kurka jest przezabawna :) Od razu wywołuje sympatyczny uśmiech na twarzy.
Pozdrawiam!

Paulina pisze...

świetny pozdrawiam ciepluteńko

Bożena pisze...

Kurka fajna,osłonka na wino extra nawet zawartością...Luna jak modelka pozuje.Pozdrawiam:)

weronkaa84 pisze...

A nie mówiłam, że jak ozdobisz kurę, to będzie fantastyczna:) Osłonka na winko super. Psinka przesłodka:)

Slonce pisze...

Śliczne prace !! :)

Avrea pisze...

zdrówka dla Alicji
kur zapiał ;)
pozdrawiam
Ag

Isskaa pisze...

Moja Ala tez chora :-( Rozumiem przez co przechodzisz :-( Duzo zdrowka dla Twojej Aluni zycze,niech perelka mala zdrowieje ...
Plecionki urocze,kurka cudna,koszyczek na winko uroczy :-)

Slonce pisze...

Zapraszam po wyróznienie http://origami-pasja.blogspot.com/ ;) dołaczam do obserwatorów :)

Snow pisze...

Moja Alicja w wieku Twojej Alicji też fatalnie znosiła wszelkie stany zapalne...ale w końcu z tego wyrosła:))
Kur pieje jak z nut:)))
Uściski i dużo zdrowia!!!!!

gosik pisze...

Śliczne,pozdrawiam

Angela Masa Solna pisze...

Oj te choroby !!!
Mój Maksiu też był ostatnio chory,serce się kraje na widok chorych,ukochanych Bąbelków :(

Kur wyszedł odlotowo ;)
Osłonka na winko również ujmuje,ale psina Twa jest przefantastyczna ;)
Pozdrowionka i buźki dla córci <3