.

.

piątek, 8 lutego 2013

I jeszcze dwa.

Witajcie!!!

Ale nas zasypało! Zima nie odpuszcza!

Chciałam pokazać Wam dziś kolejne dwa serca, które udało mi się wczoraj skończyć. Po dwóch dniach ciągłego dłubania ręce mnie tak bolą, że dziś robię sobie przerwę;-) A poza tym cierpię na notoryczny brak białych rurek... O ile kolorowych mam pod dostatkiem to z białymi jest problem, najgorsze, że już nie mam z czego kręcić....

No ale przechodzę do rzeczy. To kolejne dwa serduszka.




Dziękuje Wam serdecznie za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem. Już niedługo postaram się odwiedzić Wasze blogi, muszę tylko uporządkować swoją sytuację domową.

Pozdrawiam!

22 komentarze:

Snow pisze...

A kolorowych się nie da pomalować?
Pewnie coś bredzę, to przez ten śnieg:)))
Śliczności wyplatasz:))
Buziaki

Lucy pisze...

a mi się strasznie podoba ten motyw z magnolią ..kurde też mam tej zimy dość :)

Lucy pisze...

A i jeszcze chciałam napisać ...odnośnie białych ryrek ..nie da się ukręcić z papieru ksero?

Katarzyna Szymczak-Strzelecka pisze...

nie mogę się napatrzeć muszę coś takiego zrobić tylko jak ja przełamię swój strach przed ozdobieniem w taki sposób dna, nie potrafię nigdy tego nie robiłam :))) ale jak patrzę na te serduszka to aż mnie ściska

Elila pisze...

Snow, kolorowe da się pomalować, ale z białymi idzie dużo szybciej i mniej farby się zużywa. Osobiście kolorowe wykorzystuję do prac, które bejcuję lub maluje na ciemny kolor.

Elila pisze...

Lucy, próbowałam zwijać papier ksero, ale jest on twardy i ciężko się później z nim pracuje.

mebelina pisze...

naprawdę przepiekne!

Ania Arbuzowa pisze...

Pięknie! Widzę, że normalnie zachorowałaś na serca! :D Ten z warkoczem wyszedł cudnie!

Marta i Alicja pisze...

Świetne te seduszkowe koszyczki ;)

Joanna pisze...

urocze pudełeczka !
pozdrawiam serdecznie

Emka pisze...

Same śliczności, piękne są , bardzo delikatne:)

OxiGra pisze...

ogromnie mi się podobają Twoje serduszkowe pudełka!

ania121971 pisze...

Prześliczne....♥

-mamon- pisze...

Ale ładne te serducha te z poprzedniego postu też, nie wiem czy na podstawie tutka da się zrobić takie cuda:)

Ewelina pisze...

Są śliczne i romantyczne :)

Paulina pisze...

śliczne te twoje cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

Ilona Szczęsna pisze...

Śliczny serduszkowy koszyczek;)
Dziękuję,że dołaczyłaś do obserwatorów mojego ,,kursowego''bloga;)
W wolnej chwili zapraszam Cię do mojego robótkowego świata;)
Pozdrawiam Ilona

pati pisze...

To będzie świetny podarek w sam raz na Walentynki! Cudne koszyczki, może pomęcz jescze swoje rączki i zrób czerwone serducho :)
Pozdrawiam :***

gosik pisze...

Świetny,oryginalny pomysł.Widzę,że można od ciebie ię wiele nauczyć.Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z rękodziełem.Zapraszam do mnie
http://szaroburaporka.blogspot.com/

Dusia pisze...

Urocze i pełne wdzięku są Twoje pudełeczka pozdrawiam Dusia

Małgorzata Chrobak pisze...

Wspaniałe pudełeczka:)

Creatus Blog pisze...

Śliczne :)