.

.

sobota, 5 stycznia 2013

Urodzinowo

Witam!

Na dworze jeszcze ciemno... Dzieci śpią, błoga cisza.... A ja siedzę w ręczniku na głowie, przygotowuję się do pracy.

Styczeń to miesiąc urodzin; moich, które wypadają właśnie dzisiaj...( matko, już 27 lat, wcale się na tyle nie czuję;-)) oraz mojego bloga. Tak, 16-go minie rok odkąd się tu znalazłam. Chciałabym zrobić małe podsumowanie, ale to później, nie mam teraz czasu. Pragnę tylko donieść, że zaplanowałam rozdawajkę z okazji urodzin bloga. Szczegóły również podam później.
Tymczasem lecę suszyć włosy i uciekam do pracy.

Życzę Wszystkim miłego dnia!!!

15 komentarzy:

impresja pisze...

Wszystkie najlepszego z okazji urodzin i miłego dnia ;)

Baśka pisze...

Sto Lat,Sto Lat Niech Żyje,Żyje Nam!!!

Moje Małe Rękodzieło pisze...

wszystkiego dobrego !

Paulina pisze...

wszytkiego naj naj naj lepszego ... duzo weny twórczej ... pozdrawiam ciepluteńko

mebelina pisze...

sto lat sto lat niech żyje żyje nam!!!

Emka pisze...

Wszystkiego dobrego, Sto Lat !

Monika Ika pisze...

Wszystkiego najlepszego:)
Pozdrawiam

Agnieszka Kowalewska pisze...

Wszystkiego Dobrego!!!!

weronkaa84 pisze...

Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek, dużo zdrówka, spełnienia marzeń i 100 latek:)

Ania Arbuzowa pisze...

Zatem wszystkiego dobrego na kolejny rok! :) Czekam z niecierpliwością na więcej szczegułów ;)

Pozdrawiam :)

Snow pisze...

Rzeczywiście, zaczęłyśmy tego samego dnia:)))))
Tylko z wiekiem się nie zgadza:)))
Wszystkiego najlepszego!!!
P.S. Daj znać, czy bierzesz udział w moim candy, bo nie pisnęłaś słówka na ten temat:)))

Jabloniee pisze...

Wszystkiego najlepszego!!! Samych przyjemności. Czekam na candy. Pozdrawiam.

anna studio pisze...

....i ode mnie
Urodzinowe serdeczności :)
też jestem styczniowa...;)

Anonimowy pisze...

I want to start a blog, which camera is the best?

my weblog ... rootcanal.pba-dental.com
My web site - dental plan

Lucy pisze...

Ewelinko to nie już to dopiero 27!!!!
Życzę Ci kochana spełnienia marzeń i dużo czasu na ich realizację
A blog niech pięknie rośnie i cieszy się popularnością