.

.

niedziela, 6 stycznia 2013

Urodzinowa rozdawajka!

Witajcie!!!

Na samym początku chciałabym podziękować Wszystkim za piękne życzenia urodzinowe! Jesteście Kochani!!!

Zgodnie z zapowiedzią ogłaszam "Urodzinową Rozdawajkę"  jak zawsze niespodziankę...


To rozdawajka z okazji moich urodzin ale też, a może przede wszystkim, urodzin bloga-najważniejszych, bo pierwszych. dlatego też zamierzam obdarować więcej niż jedną osobę.  Oczywiście nie zdradzę co jest przedmiotem rozdawajki, dowiecie się w dniu losowania.

Ogólne zasady:
*udział w zabawie mogą brać osoby posiadające własnego bloga
*musisz być moim obserwatorem
*zamieść oddzielny post  na swoim blogu z informacją, że bierzesz udział w moim candy
*zamieść podlinkowany baner na pasku bocznym swojego bloga
*trzymaj kciuki za swoją wygraną;-)

Uwaga: nie wysyłam paczek poza granice Polski.

Zachęcam Was do odwiedzania mojego drugiego bloga medycznego, na którym też wkrótce pojawi się pierwsza zabawa z nagrodami.

Pozdrawiam! Miłego dnia!

26 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Ja już warunki spełniałam:)

Baśka pisze...

To ja też z chęcią się przyłączam -pozdrawiam:)

Ania Arbuzowa pisze...

Dołączam! :)

Lucy pisze...

No zgłaszam się oczywiście tylko na Boga jedynego POMOCY!!!
Zaraz poszukam pomocy u córki
;)

Elila pisze...

Lucy, w czym potrzebujesz pomocy?

Agnieszka pisze...

Ja też się zgłaszam :))

Lucy pisze...

Ewelinko puki co obsługa bloga nastręcza mi troszkę kłopotów i nie wiedziałam jak dodać zdjęcia rozdawajki ..na szczęście Bozia pobłogoslawiła mnie córeczką , która potrafi ...
warunki już spełniłam

pasjonat pisze...

z chęcią dołączę do zabawy

speckled fawn pisze...

zapraszam na link party u mnie, niech inni zobaczą, któregoś z twoich postów :)
www.speckled-fawn.blogspot.com

Sorelle BaKaNa pisze...

My też z chęcią przyłączamy się do zabawy :)
Pozdrowienia :)

Ulka M pisze...

Witam serdecznie wszystkich.

No to i ja spróbuję swojego szczęścia. Hmmm myślę że udało mi się warunki spełnić ;)

Monika Ika pisze...

Warunki spełniłam i zgłaszam się do zabawy:)
Pozdrawiam

aborduurwerk pisze...

I jak tu się nie zapisać. Dołączam do kolejki. Pozdrawiam. Ach ten dreszczyk emocji...

***EvCiA*** pisze...

witam i z miłą chęcią spróbuję swojego szczęścia... pozdrawiam

Monia Fioletowa pisze...

Uwielbiam niespodzianki ;) A przy okazji walentynkowych urodzinek życzę samospełniających się marzeń i sukcesów bloggerskich ;)

Angela Masa Solna pisze...

Wszystkiego Najlepszego :) Dużo zdróweczka i samych pomyślności :) Również z chęcią ustawiam się w kolejeczce :) Pozdrowionka zasyłam :***

Corale - @rt pisze...

Wszystkiego Najlepszego, z miłą chęcią zostałam twoim obserwatorem i czekam na wyniki rozdawajki :)

Monika75 pisze...

bardzo lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :)

pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/2013/01/setny-post-i-candy.html

zancia pisze...

zapisuje sie i ja na Twoja rozdawajkę :) a teraz pobuszuję troche na Twoim blogu - ciekawie tu :)

ewoz pisze...

i ja się dołączam z najlepszymi życzeniami :)
banerek już widnieje na blogu :P

ada9000love pisze...

Warunki spełnione i zgłaszam się oczywiście;)
W ramach rewanżu zapraszam na moje candy http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-candy.html
Pozdrawiam

Justyna Pałka pisze...

Ja również się przyłączam i zaczynam speranie w postach:) A tak, zapraszam do siebie:)

Daria♥.... pisze...

z chęcią się zgłaszam www.rekomastworzone.blogspot.com

hsd pisze...

Również z chęcią się zapisuję. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)

Ilonusek pisze...

niespodzianki lubie najbardziej :)
Ustawiam sie w kolejce :)

inga pisze...

Also I would like sign up for this super candy.
hugs
Gerda