.

.

piątek, 18 stycznia 2013

Koszyczków ciąg dalszy

Witajcie.

Znowu dopadł mnie leń, od trzech dni nic nie robię... jakoś tak nie mam weny. No ale jak się wezmę....;-)

Wcześniej powstały dwa kolejne dwa koszyczki na Dzień Babci. Jeszcze musi powstać jeden aby wszystkie babcie w nasze rodzinie zostały obdarowane.





Bardzo podobają mi się różyczki z oddzielnych płatków, wyglądają bardziej realistycznie i naturalnie.








na warsztacie jest też szkatułka z Hello Kitty ale niestety nie mogę Wam jej jeszcze pokazać.
Mam ochotę coś popleść ale rurki mi się kończą a bardzo nie lubię i kręcić, to chyba dlatego za nic się nie biorę, z obawy, że znów muszę kręcić...;-)

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i życzę miłego WEEKENDU!!!

15 komentarzy:

ewoz pisze...

prześliczne bukieciki :) pozdrawiam

Snow pisze...

A to się Babcie ucieszą:))))

Decokuferek pisze...

Bardzo ładne. To wspaniały pomysł na prezent dla babci :)

Avrea pisze...

świtne koszyki z kwiatami :)
pozdrawiam
Ag

Avrea pisze...

świtne koszyki z kwiatami :)
pozdrawiam
Ag

weronkaa84 pisze...

Piękne bukiety:) Ten kolorek niebieski mi się bardzo podoba! Czy to jest numer 559? Bo ostatnio się zastawiałam czy go wziąć:) Ja bardzo lubię kręcić rurki, bo mnie to odpręża:)

hsd pisze...

Piękne bukiety, zwłaszcza ten biało-niebieski :)

inka pisze...

Babcie będą zadowolone a co do lenia to nie przejmuj się bo nie jesteś odosobniona ( mnie też dopada od czasu do czasu :) pozdrawiam

Ewelina pisze...

Piękne bukiety - Babciom na pewno się spodobają :)

tafcik pisze...

ale ładne!

zapraszam do siebie do zabawy

www.tancemhaftowane.blogspot.com

Karolina Biżutki pisze...

Widać, że wciągające!

Isskaa pisze...

Piekniusie bukieciki,sliczne kolorki :-)

wiesia66 pisze...

Super ;D

Aldona pisze...

Biało niebieski jest chyba najładniejszy, ma taką delikatność, pozdrawiam i podziwiam , Ala

Dana pisze...

Piękne kwiatuszki!!Genialny pomysł na prezent!Pozdrawiam Dana