.

.

środa, 9 stycznia 2013

Koszyczki

Witam!!!

No i zima wróciła, dobrze, że nie z taką intensywnością... No ale u mnie za oknem biało.
Ten tydzień mam straszny. Od poniedziałku jeżdżę po lekarzach i tak do piątku... W poniedziałek byłam u gina (cytologia), we wtorek z Julią u pediatry, dziś na badaniach ze sobą i Julią, jutro po wyniki badań, konsultacja u pediatry i usg piersi, w piątek na kontrolę z Alicją....
Jak widzicie mam medyczny tydzień, ta gonitwa już mnie męczy. I wszędzie musisz czekać na swoją kolej, co za marnotractwo  czasu! Ile rzeczy bym w czasie zrobiła...

Koszyczki "chodziły za mną" już jakiś czas. No i w końcu, dla odstresowania się, pomiędzy jedną wizytą a drugą, zaczęłam coś kręcić... To moje pierwsze koszyczki z kwiatami. Pomyślałam, że będą fajnym upominkiem na Dzień Babci.






Dziękuję serdecznie za udział w mojej rozdawajce. Mam nadzieję, że frekwencja jeszcze wzrośnie.
Lecę tworzyć dalej!

Miłego dnia!

8 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Piękne koszyczki, kolorki super:)

Marta i Alicja pisze...

ślicne kwiatuszkiw slicznych koszyczkach ;)

Decokuferek pisze...

Wspaniałe te koszyczki, piękne kolory:)

Ewelina pisze...

Są piękne!

Alutkowe Handmade pisze...

Piękne i jeśli mówisz że to twoje pierwsze....to jestem pod wielkim wrażeniem! :)

Avrea pisze...

sliczne :)

Ulka M pisze...

prześliczne koszyczki :)

Bożena pisze...

Witam zapraszam do mnie po wyróżnienie.Pierwszy raz otrzymałam wyróżnienie i nie wiem czy to dobrze zrobiłam???...:))