.

.

środa, 2 stycznia 2013

Jeśli początek jest najważniejszy...

...to nic dobrego to nie wróży. Nowy rok nie zaczął się u nas pomyślnie ale mam nadzieję, że to złe dobrego początki.
  W Sylwestra rano pojechałam z Alicją do lekarza, bo ni8e podobał mi się jej kaszel, bałam się żeby nie zaatakowało oskrzeli ale diagnoza przybiła mnie na cały dzień: zapalenie płuc z lewej strony...
 No cóż robić, wykupiłam leki i zaczęłam kurację. Niestety to nie koniec wrażeń. Cały sylwestrowy wieczór smarowałam ją fenistilem bo wszystko ją swędziało, jak się okazało wczoraj wieczorem (po wizycie na NPL) miała uczulenie na ten antybiotyk. Była strasznie wysypana, czerwone plamy na całym ciele i małe czerwone krosteczki. Po wieczornym zastrzyku i zmianie antybiotyku dzisiejsza noc była spokojniejsza. w ciągu nocy sprawdzałam, to plamy już zaczęły schodzić i najważniejsze, że nie swędzi, bo jak wytłumaczyć niespełna 3latkowi, żeby się nie drapał....

Mam tylko nadzieję, że początek nie rzuci się cieniem na cały rok...

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

Baśka pisze...

No to nie ciekawie.Ale na pewno będzie lepiej.
Dużo,dużo zdrówka życzę -pozdrawiam:)

ewkiki pisze...

Niestety, taka jest rzeczywistość, póki dzieci nie "wyrosną". Na pewno nie będzie to miało wpływu na cały rok!
Pozdrawiam w Nowym Roku i wszystkiego najlepszego dla całej Rodzinki:)

Agnieszka pisze...

zdrówka życzę dla córci i dobrego 2013 :))

weronkaa84 pisze...

Ja tam nie wierzę w te przesądy, że jaki pierwszy dzień Nowego Roku, taki potem cały rok:) Wszystko będzie dobrze, a dla córci dużo zdrówka życzę:)

Jolanta Klich pisze...

To się działo...oby teraz już tylko lepiej było.Dużo zdrówka dla córeczki. :-)

agata pisze...

życzę aby było wszystko dobrze dla was jak dla wszystkich Buziaczki.

Joanna pisze...

Zdrówka i ciepła dla córeczki. Jeszcze cały rok przed Nami, będzie lepiej :)
Pozdrawiam!

Ewelina pisze...

Trzymam kciuki, by reszta roku wynagrodziła ten pechowy początek! :)

Paulina pisze...

zycze duzo zdrówka i to tak bardzo dużo oby ten rok nie był taki jak pierwszy dzień pozdrawiam ciepluteńko

impresja pisze...

Życzę dużo dużo zdrówka dla Córci! Będzie dobrze!

Elila pisze...

Dziękuję! Kochane jesteście!