.

.

czwartek, 31 stycznia 2013

Hello Kitty

Witajcie!

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie szkatułki z motywem Hello Kitty dla pewnej młodej damy. Pudełeczko zamówiła Agnieszka i z tego co wiem spodobało się jej, ale co powie córcia...?








  Zrobiłam też ostatnio dwa koszyczki z papierowej wikliny w kształcie serca. Jeden z pokrywką, drugi bez. Dziś mogę pokazać Wam tylko jeden;-)




Mam przeczucie, że powstanie takich więcej, w róznych kolorach i wielkościach. Myślę, że to fajna propozycja na Walentynki.

Pozdrawiam! Życzę miłego wieczoru!

23 komentarze:

Violinowo pisze...

Szkatułka piękna w sam raz dla małej damy,a serducho rewelacja. Może mały kursik?

Elila pisze...

Z przyjemnością zrobie kurs jeśli będzie zainteresowanie...
Pozdrawiam!

magdusiaa pisze...

śliczny ten koszyczek, sama bym chciała taki zrobić, więc też proszę o tutorial
pozdrawiam

Moje Małe Rękodzieło pisze...

piękne serduszkowe pudełko, zaraz bym tam wpakowała biżuterię :-)

Ulka M pisze...

Przyłączam się do próśb o kursik. Dopiero stawiam pierwsze nieporadne kroczki w papierowej wiklinie i chętnie bym spróbowała zrobić taki koszyczek. Jest naprawdę super

Ania Arbuzowa pisze...

Serduszka extra! Bardzo mi się spodobały! Szkoda, że nie potrafię dziergać w papierowej wiklinie! Jakoś nie doszłam jeszcze do tego etapu wtajemniczenia :)

A pudełeczko śliczne! Takie słdziachne, w sam raz dla dziewczynki!

Isskaa pisze...

Swietny koszyczek,bardzo delikatny :-) Pudeleczko tez fajowe :-)

Miwaku pisze...

i pudełeczko i koszyczek wyszły znakomicie ..tak subtelnie i dziewczęco
bardzo fajny pomysł na walentynki

Lucy pisze...

bardzo mi się podobają obie prace

a mam pytanie czy zwykłe kartonowe pudełko też można tak ozdoboć?

Joanna pisze...

słodkie pudełeczka !

DORGIA pisze...

Świetna skrzyneczka...natomiast koszyki są cudowne...zakochałam się w nich

mebelina pisze...

super Ci wyszedł ten wiklinowy! ja nie umiem okrągłego zropbić a co dopiero w kształcie serca:) a pudełeczko słodkie:)

Avrea pisze...

śliczności :)

Dekolandia pisze...

Wow, serduszko mnie zachwyciło. Czekam na kursik. Pozdrawiam :)

Ania Arbuzowa pisze...

Kochana! Dostałam dziś od Ciebie przesyłeczkę! Bardzo dziękuję za prezenty! Jestem nimi zauroczona :) Koszyczek wyszedł Ci pięknie! Czy on jest polakierowany? Nie myślałam, że papierowa wiklina jest taka sztywna! Bardzo się cieszę! Pozdrawiam :)
Na swoim blogu zamieściłam już odpowiedniego posta :)
szezlaczek.blogspot.com :)

Ewelina pisze...

mmmm...cudowne pudełeczko:)

Ania Arbuzowa pisze...

Super! Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!

weronkaa84 pisze...

Piękne prace:)

petra bluszcz pisze...

Super! Podoba mi się zarówno szkatułka, jak i wiklinowe serduszko. Nawet serduszko bardziej :) Dziękuję za udział w moim candy. Losowanie już jutro!
Powodzenia i pozdrawiam!

KaDaXD pisze...

świetne kolory super pudełko i tak w wolnym czasie http://kadaxd.blogspot.com/ super blog i zapraszam do obserwowania mojego

chętnie się odwdzięczę

Ewelina pisze...

Serduszkowe pudełeczka bardzo fajne :)

Anula pisze...

Pięknie wykonany taki subtelny , delikatny , bardzo mi się podoba .

Doris pisze...

Cudny ten koszyczek, taki delikatny :)
http://swiatdoris.blogspot.com/