.

.

czwartek, 6 grudnia 2012

Stroiki

Witam!

Dziś powstał stroik o którym wspominałam wcześniej. Stroik do klasy mojej córci. Jakiś czas temu poprosiła mnie wychowawczyni o coś niedużego na biurko. Od razu pomyślałam o choince. Ale sama choinka to tak jakoś dziwnie, więc powstała choinka na podstawce z poisencją, szyszkami i świeczką.







W tym roku królują u mnie  suszone plastry pomarańczy.

Jakiś czas temu powstał również mały złoty wianuszek, który z powodzeniem może służyć jako dekoracja bożonarodzeniowego stołu. Może być sam lub ze świecą.



Dziś już uciekam. Alicja znów się rozchorowała, tym razem ma wysoką gorączkę. Już mi ręce opadają. Od dwóch miesięcy mam szpital w domu, jak nie jedna to druga i tak w kółko...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!

9 komentarzy:

Marlena Zielińska pisze...

Piękna choinka, niech żyje pomarańcza!!!

Marlena Zielińska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
impresja pisze...

Bardzo fajne stroiki świąteczne :) Gratuluję licznych pomysłów :)

Emka pisze...

Bardzo fajnie wygląda choinka z towarzystwem, wianuszek tez jest super. Pomarańcza to mój ulubiony zimowy dodatek, uwielbiam te plastry suszone, a świeże lubię tylko zimą, są wtedy najsmaczniejsze.
Zdrówka życzę.

Ewelina pisze...

Choinka i spółka prezentuje się znakomicie :)

weronkaa84 pisze...

Obie prace są śliczne:)

pearllart pisze...

Piękne :)

IngaSz pisze...

Piękne pracę, bardzo ładnie ozdobione! Dużo zdrowia dla domowników ! Pozdrawiam

Ilona Szczęsna pisze...

Piękne stroiki,ale moim faworytem jest ostatni,ze świeczką;)