.

.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Porobiło się...;-)

Witam w grudniowy, biały poranek!

nareszcie się spięłam w sobie i dodaję nowy post. Przez ostatni tydzień kilka razy zasiadałam przed komputerem z planem obróbki zdjęć i dodania postu, ale gdy otwierałam folder ze zdjęciami jakoś mi tak ta chęć odchodziła i nie potrafiłam się zmusić... Zresztą cały zeszły tydzień miałam jakiś taki... nijaki, nic mi się nie chciało...
No ale dziś poniedziałek, z nową werwą rozpoczynam tydzień. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Często zdażało mi się, że jak źle rozpoczęłam poniedziałek to całą resztę tygodnia miałam pod górkę...

Ale do rzeczy.... 5 grudnia w szkole Julii rozpoczyna się kiermasz świąteczny. Pieniążki zostaną przekazane na cele szkoły. Przygotowałam parę drobiazgów, mam nadzieję, że choć troszkę wspomogą szkolną kasę.

Na początek aniołki, Mikołaj i bałwanek z masy solnej:

Dawno nic nie lepiłam z masy, fajnie było znów trochę pobrudzić ręce.

Na kiermasz pójdą też dwa dzwonki z papierowej wikliny





oraz stroik z bombką

Zastanawiam się jeszcze na dwoma bombkami


 To moja pierwsza z tak rozbudowanym reliefem, nie jest idealny ale spodobało mi się to i zamierzam udoskonalać wzory. Relief robiłam klejem Magik z cienką końcówką. Całkiem fajne to wychodzi.

A dziś czeka mnie choinka z papierowej wikliny jako dekoracja do klasy córci. Mam już w głowie pomysł na udekorowanie jej.

To ja zabieram się do pracy a Wam życzę miłego dnia!!!
Serdeczne dzięki, że mnie odwiedzacie!!!

Pozdrawiam!


17 komentarzy:

backtolife pisze...

fajne rzeczy robisz! pozdrawiam

DORGIA pisze...

Piękne ozdoby

Agnieszka Kowalewska pisze...

Super prace:)

Snow pisze...

Sporo wyzwań, ale radzisz sobie z robotą znakomicie:)) Będzie w szkole kolorowo i magicznie. Pozdrawiam.

IngaSz pisze...

Prace są magiczne !
Fajny pomysł na bałwanka , bombki też mi się podobają :) Pozdrawiam i miłego całego tygodnia tak z poniedziałku !!!

Marta i Alicja pisze...

Ależ z ciebie pracuś! Tyle pięknych ozdóbek światecznych nam pokazujesz... ekstra ;)

Emka pisze...

Śliczności świąteczne :D

ewoz pisze...

o jakie cudowności :) a bombki i dzwoneczki wprost rewelacja :)

Marlena Zielińska pisze...

Super bombeczki, aniołki, stroik...Zapewne będą miały ogromne wzięcie na kiermaszu:) Pozdrowienia:)

nika pisze...

Śliczne ozdoby:-))) Pozdrawiam cieplutko:-)

Dekolandia pisze...

Świetne ozdoby :)

Decokuferek pisze...

Piękne prace!! Bombki rewelacja:):)

STROIKOWO pisze...

Piękne!

weronkaa84 pisze...

Wszystkie prace śliczne!

Aldona pisze...

Bardzo mi się podobają wszystkie Twoje prace i troszkę zazdroszcze tej Twojej malutkiej pracowni, gdzie możesz swobodnie bałaganić. Pozdrawiam serdecznie Ala

Kasia Ludwiszewska pisze...

dzwonki przecudne, reszta też :)
pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

Ilona Szczęsna pisze...

Bombki są bombowe;)