.

.

środa, 12 grudnia 2012

Porobiłam...

Witajcie!

Trochę mnie tu nie było, ale w każdej wolnej chwili zaglądam na wasze blogi. Niestety nie zawsze zostawiam komentarze.
 Niby siedzę w domu ale zbyt dużo czasu na robótki nie mam, mimo to ostatnio stworzyłam trochę prac.

Stojak na bombkę, na specjalne zamówienie.


Dzwoneczek. Był jeszcze wianek do kompletu ale "wybył"





No i wianki, coś czuję, że niedługo mi się znudzą...;-)







A od poniedziałku biorę się poważnie za sprzątanie. Jak ja nienawidzę tych przedświątecznych  porządków, kto to w ogóle wymyślił...?

Miłego wieczoru!!!

9 komentarzy:

DORGIA pisze...

Jak zwykle same piękności...mam nadzieję, że jednak Ci się nie znudzą i wciąż będę mogła podziwiać Twoje prace :)

weronkaa84 pisze...

Prześliczne wszystkie prace! A ja to znowu bardzo lubię świąteczne porządki i od jutra już je trochę zacznę:)

Slonce pisze...

Prace rewelacyjne !!! :)

Marta i Alicja pisze...

Ale się nawyplatałaś! Wszystko piękne i gustownie ozdobione ;) Tylko podziwiać :)

Emka pisze...

Wianuszki mi się strasznie podobają :)

IngaSz pisze...

Wianki robią wrażenia, takie ładne !
Gratuluje stojaczka na bombkę mi już czasu zabrakło na takie cudeńko :)
A wianki nie mają praw ci się znudzić tak ładnie je wykańczasz !
Pozdrawiam

jweronika91 pisze...

Śliczne.... i ta ilość...:)

Ewelina pisze...

Świetne prace, wianuszki są naprawdę śliczne :)

OxiGra pisze...

Wianki super, ale ten stojak najbardziej mi się spodobał! Świetny jest :)