.

.

czwartek, 20 grudnia 2012

O niekończących się porządkach i "Podaj Dalej"

Witajcie!

Ale zaniedbałam... aż wstyd! Ale to wszystko przez porządki świąteczne. Najgorsze jest to, że sprzątam już 3 dni a końca nie widać...  Muszę się spiąć i skończyć to bo już opadam z sił. Dłonie mam tak wyżarte przez środki czystości, że skór pęka i strasznie boli, nawet kiedy teraz piszę czuję pieczenie grzbietu dłoni... ach ja biedna!

Przez to wszystko nie miałam czasu pochwalić się prezentem Jaki otrzymałam od Basi w ramach zabawy Podaj Dalej. Nie spodziewałam się, że dostanę upominek tak szybko! To piękny świąteczny prezent. Wzruszyłam się...:-) Stroik na pewno udekoruje mój świąteczny stół.

W paczce znajdował się piękny stroik z papierowej wikliny, ze świecami, różowe dzwoneczki, serwetki, przydasie i łakocie, których już nie ma....;-) Dziękuję Ci kochana  za życzenia!




I żeby tradycji stało się zadość informuję, iż pierwsze 2 osoby zostawiające (pod tym postem) komentarz z chęcią udziału w zabawie, zostaną obdarowane przeze mnie( w ciągu 2 miesięcy). Szkoda, że nie będę mogła wysłać już nic świątecznego, ale może już coś wielkanocnego....

Zapraszam zatem! Kto pierwszy ten lepszy!!!

Pozdrawiam gorąco i uciekam sprzątać;-)

6 komentarzy:

Baśka pisze...

Bardzo się cieszę że niespodzianka się spodobała,jeszcze raz Wszystkiego Dobrego na Święta -pozdrawiam:)

MonaDecu pisze...

Coś mam problemy z komentarzem, ale zazdroszczę takiego miłego prezentu.
Buziaki.

Agata Rak pisze...

Prezent fajny a sprzątanie da się przeżyć...

Snow pisze...

Włóż rękawiczki do tych porządków, a prezent uroczy:))Pozdrawiam

weronkaa84 pisze...

Fantastyczne prezenty:)

Lucy pisze...

Ale fajowe prezenty ..
Witaj Ewelinko , już jakiś czas Cię podglądam ..piękne prace tworzysz