.

.

sobota, 17 listopada 2012

Zaproszenie

Witam Was serdecznie!

Przychodzę dziś do Was z "dobrą nowiną". Właśnie założyłam mój drugi blog o tematyce zawodowej. Piszę tam o mojej pracy, czym się tam zajmuję...
Chciałabym abyście choć raz zerknęli, może ktoś z Was ma podobne zainteresowania...

Blog jest dopiero w "budowie" ale z czasem na pewno znajdziecie na nim wiele przydatnych informacji. Możecie również zadawać nurtujące pytania, na które na pewno dostaniecie odpowiedź.

Blog znajduje się TUTAJ

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!

4 komentarze:

petra bluszcz pisze...

W życiu bym nie zgadła, że zajmujesz się akupunkturą :) Do tej pory się tym absolutnie nie interesowałam, ale z chęcią dowiem się czegoś nowego.
Pozdrawiam!

hsd pisze...

No proszę, jakie ciekawe rzeczy :)

Agata Rak pisze...

też się zajmuję medycyną niekonwencjonalną jestem po Reiki i uzdrawianiu pranicznym

Snow pisze...

Kto wie, może się zgłoszę na to iglaste uzdrawianie :))) Pozdrawiam.