.

.

wtorek, 13 listopada 2012

Uzupełnienie.../ stojak na bombkę

Witajcie, okazało się, że mam chwilę czasu więc uzupełniam poprzedni post. Dziewczynki w komentarzach już dobrze podpowiadały...;-)  Przedstawiam mój pierwszy stojak na bombkę z papierowej wikliny, ozdobiony pierwszy raz wykonaną przeze mnie gwiazdą betlejemską z bibuły. Swoją drogą spodobało mi się to;-)


 Coś czuję, że to nie ostatni taki stojak. Bardzo fajnie to wygląda i może "robić" jako stroik na świątecznym stole.

Jutro pokażę szkatułkę decou dla dziewczynki. Będzie duuuużo różu;-)

Miłego wieczoru!!!

16 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Od razu wiedziałam, że to stojak:D Jest przepiękny!

Ewelina pisze...

Wyszedł fantastycznie ! :)

Dbająca pisze...

Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

Agnieszka pisze...

śliczny jest :))

Snow pisze...

Pewnie, że może służyć jako stroik, czuję, że się dopiero rozkręcasz :))

hsd pisze...

Stojak jest fantastyczny :)

petra bluszcz pisze...

Noooo! Rewelacja normalnie! Na prawdę super pomysł i piękne wykonanie :)
Pozdrawiam cieplutko!

ewoz pisze...

świetnie Ci wyszedł, gratuluję :)

Violinowo pisze...

Świetnie wygląda ten stroik, a ja nadal nie mam odwagi.

Paulina pisze...

wow cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

MonaDecu pisze...

Bombka urocza, bardzo lubię ten motyw, a stojak bardzo ciekawy i oryginalny.

Wiola pisze...

Piekności:)

STROIKOWO pisze...

super!:) wiecej takich;)

Emka pisze...

Mój ulubiony motyw świąteczny gwiazda betlejemska, bombeczka cudna :d

MAKIN pisze...

jest śliczny!:)

Małgorzata Chrobak pisze...

Przepiękny ten koszyczek świąteczny:)