.

.

wtorek, 20 listopada 2012

Szkatułka z dziewczynką

Witajcie!

Zapowiada się pogodny dzień. Słoneczko nieśmiało przedziera się przez mgły...
A ja ma dziś dla Was szkatułkę, którą zapowiedziałam już jakiś czas temu. Powstała na zamówienie, dla dziewczynki, która bardzo lubi różowy kolor. Na motyw wybrałam dziewczynkę z kwiatami, którą uwielbiam i która już kiedyś gościła w mojej pracy, zresztą też szkatułce.



Wieko jest białe, z motywem dziewczynki i myszki. Po raz pierwszy robiłam "bańki mydlane";-) Efekt mi się podoba. Dół pudełeczka jest pomalowany różnymi odcieniami różu, fioletu. Zrobiłam to pędzlem, trochę nidbale, żeby kolory dość ostro w siebie przechodziły.







Czyż ona nie jest słodka...?






Lecę dalej robić bombkę. Dostałam trudne zadanie zrobić bombkę  w błękicie i koniecznie z motywem anioła. Kombinowałam wczoraj jak koń pod górę, coś wymyślić ale nie jestem przekonana co do efektu. Wkrótce poddam ją pod Waszą opinię...;-)

Miłego dnia!!!

19 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Ale piękne :))

OxiGra pisze...

Cudowny motyw, ślicznie zrobione pudełko. Mała Księżniczka na pewno będzie zadowolona :)

Violinowo pisze...

Mi też podoba się ten motyw, muszę skombinować taką serwetkę.
Szkatułka na pewno się spodoba.

DORGIA pisze...

Jest urocza :)
Też będę robić kolejną skrzyneczkę z tym motywem :)

ewoz pisze...

masz rację, jest słodka :)

petra bluszcz pisze...

Piękne, słodkie pudęłeczko w sam raz dla małej dziewuszki :) Bańki mydlane wyszły kapitalnie!
Pozdrawiam ciepltko!

Ania pisze...

Piękne pudełko a bąbelki rewelacja!
Chyba każda z nas uległa tej serwetce.
Pozdrawiam

Moje Małe Rękodzieło pisze...

ŚLICZNA DZIEWCZYNKA!

Kasia Ludwiszewska pisze...

Piękne pudełeczko,
Elila, zapraszam po wyróżnienie :)

STROIKOWO pisze...

Słodziutka szkatułka!:)

weronkaa84 pisze...

Prześliczne szkatułka! Aż żałuje, że nie jestem już małą dziewczynką:D

MonaDecu pisze...

Przeurocza szkatułka, bardzo słodziutka.

Adam Matlas pisze...

przedmowczni ma racje, szkatulka przeurocza. Super, ja to widze jako prezentadla nastolatki. Rewelacja. Pozdrawiam.

Ewelina pisze...

Urocza szkatułka :)

jweronika91 pisze...

Wszystkie prace bardzo ładne, pudełeczko śliczne;) Na pewno zawitam tutaj nie raz:) pozdrawiam

deco-Latifa pisze...

Sliczne pudeleczko, a lakier na wieczku pierwsza klasa .

Dekolandia pisze...

Och, jaka słodziutka :)

manita pisze...

Śliczna skrzyneczka.

nika pisze...

Słodka dziewczynka:-)))a skrzyneczka z jej wizerunkiem wprost promienieje:-)