.

.

czwartek, 15 listopada 2012

Różana kula

Witam!

Miała być szkatułka ale jest kula z krepinowych róż, moja pierwsza. Zawsze zachwycałam się nad kulami Ani Krućko i jak tylko nadarzyła się okazja zrobiłam swoją.
Pomyślałam sobie, że to fajna alternatywa dla klasycznych bombek choinkowych. Już oczami wyobraźni widzę choinkę ubraną tylko w lampki t takie kule różnej wielkości...

Co o tym myślicie?


Alicja prezentująca dzieło mamy:-) Cały czas dzielnie asystowała mi przy pracy.


Popełniłam też ostatnio komplet świeczników dla bratowej. Wczoraj odebrała, chyba się podobały...;-)


Wszystkim serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Pozdrawiam ciepło!!!

18 komentarzy:

Moje Małe Rękodzieło pisze...

piękna kula i modelka słodka..:-) świeczniki są po prostu piękne, jak je zrobiłaś..??

Morrora (zmalowanalala) pisze...

Piękna kula, ale świeczniki zupełnie podbiły moje serce:)

DORGIA pisze...

Kula jest piękna a świeczniki ahhh wspaniałe

Elila pisze...

Dzięki dziewczynki:*
Świeczniki są drewniane ozdobione metodą decoupage. Bardzo proste ale efektowne

petra bluszcz pisze...

oooo! takie bombki z chęcią powitałabym na swojej choince :) Piękne te różyczki! A co do świecznikó, to jestem pewna, że się podobały. Nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej :)
Pozdrawiam!

Ewelina pisze...

Kula jest wyjątkowo piękna :) Komplet świeczników przybrały śliczny wzór i kolor :)

Marta i Alicja pisze...

Kula rewelacja po prostu!

weronkaa84 pisze...

Wszystkie prace są przepiękne! Dech zapiera!

Wyspa moich snów pisze...

Całkiem ciekawa ta kula :) Myślę, że choinka przyozdobiona w takie ozdoby będzie wyglądała cudownie. Córeczka też piękna:)

Agnieszka pisze...

Piękna kula i rewelacyjne świeczniki :)) Pozdrawiam :)

Baloska pisze...

Piękna kula , nie wspomnę nawet o Modelce:)

inka pisze...

piękna kula, śliczne świeczniki a modelka najpiękniejsza na świecie :)

Avrea pisze...

fajnie choinka w nich bedzie wygladała :)
pozdrawiam
AG

MonaDecu pisze...

Kula jest super, a świeczniki bardzo eleganckie.

Paulina pisze...

śiweczniki cudeńko kula superowa a syneczek zachwycony pozdrawiam ciepluteńko

Elila pisze...

Kochane jesteście! dziękuję za miłe słowa! Paulinko, to córeczka...;-/

Violinowo pisze...

Choinka może wyglądać ciekawie. Pozdrawiam

Dekolandia pisze...

Świetne prace!