.

.

czwartek, 18 października 2012

Zaległe wyróżnienia

Witajcie!!!

Dziś postanowiłam nadrobić zaległości dotyczące wyróżnień jakie ostatnio otrzymałam. To bardzo miłe uczucie gdy jeden twórca, spośród setek wspaniałych blogów, wyróżnia właśnie twój.

To wspaniałe wyróżnienie otrzymałam od Agaty oraz Angeli



A to słodziutkie od ewoz .
Wszystkim serdecznie dziękuję za wspaniałe wyróżnienia. Utwierdza mnie  to w przekonaniu, że to co robię nie podoba się tylko mnie ale także innym;-)

Zobaczcie jaki dziś licznik udało mi się złapać:


Dzień zapowiada się pięknie więc życzę Wam MIŁEGO DNIA!!!

5 komentarzy:

hsd pisze...

Gratuluję wyróżnień :)

petra bluszcz pisze...

Gratuluję zarówno wyróżnień, jak i liczby wyświetleń. Prawda, że takie drobiazgi mogą dodawac skrzydeł?
Pozdrawiam!

aniuta pisze...

Gratuluję miłych wyróżnień!!!

Roza Roz pisze...

No i tak trzymać, GRATULUJĘ!!!

Snow pisze...

Gratulacje i pozdrowienia:)))