.

.

poniedziałek, 15 października 2012

Wiankowo

Witajcie Kochani!!!

Ostatnio popadam ze skrajności w skrajność- albo nic innego nie robię tylko kręcę i plotę albo nie dotykam się niczego.
Przed weekendem powstało kilka wianków na groby moich bliskich. W tym roku postanowiłam, że najpierw zrobię dla siebie a potem ew. dla innych, bo zawsze tak jest, że wszystkim coś robię a potem sama muszę kupować, bo okazało się jednak, że nie starczyło mi czasu...

Tak więc wczoraj ozdobiłam 3 kolejne wianki:







Zdjęcia robione dziś rano, kiedy za oknem było jeszcze ciemno, dlatego sceneria łazienkowa...;-)

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco i dziękuję za odwiedziny!
Życzę miłego dnia a ja uciekam do roboty!!!

27 komentarzy:

M.Arta pisze...

O Matko- jak Ty to pleciesz i z czego?

Paula Art pisze...

Śliczne :) Jesienne :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

Elila pisze...

O Marto! Plotę z papierowych rurek splotem spiralnym...;-)

DORGIA pisze...

Piękne są te Twoje wianuszki

Marta i Alicja pisze...

Bardzo ładnie wygladają ;) wszystkie ;)

petra bluszcz pisze...

Piękne wianki! Kwintesencja jesieni, czyli tego, co kocham :)
Pozdrawiam!

aniuta pisze...

Ale masz zdolne paluszki:), cuda - wianki Ci wychodzą!

Slonce pisze...

Śliczne wianuszki :)

jabloniee pisze...

Piękne wianki. Pozdrawiam

inka pisze...

Piękne i kolorowe :) Pozdrawiam

Avrea pisze...

świetne sa musze spóbowac i ja ;)
pzdrawiam
Ag

Avrea pisze...

a ile rurek jest potrzebnych ?

Paulina pisze...

jaki piękny wianeczek ... wow zazroszcze zdolnosci plecenia pozdrawiam ciepluteńko

Roza Roz pisze...

Extra wianuszki!!! Jaka Ty pomysłowa i pracowita!
Buziaki

Elila pisze...

Kochana, specjalnie dla Ciebie podczas plecenia kolejnego wianka policzyłam rurki, wyszło mi ok 55 szt. Robi się je bardzo prosto i szybko.
Pozdrawiam!

Elila pisze...

Dziękuję Ci! Nawet nie wiesz ile radości sprawiają mi takie opinie;-)

Elila pisze...

Paulinko, wianek to chyba najprostsza rzecz do uplecenia. Najgorzej jest zacząC a potem już leci;-)

Wyspa moich snów pisze...

cudne! Takie jesienne:) Idealne na drzwi wejściowe :-)

ewoz pisze...

wianki są po prostu rewelacyjne :)gratuluję :)

Avrea pisze...

dziekuje za podanie ilosci , dziś spróbuję swoich sił ;)

Na trzecim piętrze pisze...

Świetnie ci wyszly jestem pod wrazeniem:)

ewoz pisze...

zapraszam po wyróżnienie :)

Angela Masa Solna pisze...

Wianuszki pięknie ozdobiłaś :)Bardzo mi się podobają!!!Ja też prawdopodobnie zabiorę się za ozdabianie pod kątem tematyki pierwszo-listopadowej...Ode mnie również czeka wyróżnienie dla Ciebie ;)Pozdrawiam cieplutko ;)****

Sabi biżuteria pisze...

bardzo ładne :D zazdroszczę zapału i talentu :D
w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://sabciahandmade.blogspot.com/

Violinowo pisze...

Wianuszki piękne, nie mogę się napatrzyć na te cuda. Pozdrawiam

Ines 1023 pisze...

śliczne , bardzo ładnie prezentują się z kwiatkami z liści , Pozdrawiam :)

Ewelina pisze...

Wspaniale pleciesz :)