.

.

piątek, 19 października 2012

Różnorodnie

Witam!

Jest już późny wieczór a ja dopiero teraz mam chwilę żeby przysiąść... Cały dzień się zbierałam do napisania tego posta ale za każdym razem coś mnie odciągało od klawiatury.

Ostatnio wspominałam o mojej hoji, która przymierza się do kwitnięcia. Tak wyglądała dziś rano...
Hoja rubra w całej krasie...:-)))

Te kwiaty są niesamowite, takie subtelne i urocze. Ciekawe jak długo będą mnie cieszyć swoją urodą... oby jak najdłużej.

Ostatnio robiłam też wianuszek na zamówienie, na grób małego dziecka. Miał być biały w kształcie serca z delikatnym zdobieniem. Oto efekt:


Zamawiającej podobał się a to dla mnie największa nagroda.











No i ostatnia moja praca decou. Taca w maki.

Nic specjalnego, prosta, klasyczna z lekkim cieniowaniem. Właścicielce się spodobała (przynajmniej tak mi powiedziala);-)

No dobrze, chyba czas uciekać do łóżeczka. Jutro rano do pracki a potem w domu do kolejnej... Cały czas namiętnie tworzę wianki. Pokaz już niedługo!

Miłej i spokojnej nocy wszystkim życzę!


10 komentarzy:

Snow pisze...

Piękne prace, śpij dobrze i dobrze śnij:)))

MonaDecu pisze...

Taca śliczna, delikatna i urocza. A kwiatek rozkwitł się wspaniale. Moje koty już by go zjadły.
Buziaki

Karolina pisze...

Taca urocza :)

aniuta pisze...

Bardzo ładna taca z delikatnie ozdobiona:)))

DORGIA pisze...

Piękne prace, taca urocza.

Pozdrawiam

petra bluszcz pisze...

Masz może jakiś przepis na to, jak doprowadzić tą piękną roślinkę do kwitnienia? Stoi taka u mnie w pracy i jeszcze ani razu nie zakwitła, choć bardzo o nią dbamy... Co do tacki, to jest super. Takie proste i delikatne wzory nie wymagają zdobnej oprawy, a i tak oko cieszą :)
Pozdrawiam!

Roza Roz pisze...

Piękne prace, taca śliczna!!!! Wieniec w kształcie serca cudo!!!

Avrea pisze...

śliczne rzeczy zrobiłas :)
pozdrawiam
Ag

Baśka pisze...

Piękne prace,a wianek taki delikatny-pozdrawiam:)

Beata Szrajder pisze...

Taca śliczna - akurat pracuje nad tacą z tym samym motywem!!!!