.

.

wtorek, 30 października 2012

Powracam...

Witajcie Kochani!!!

Powracam po krótkiej nieobecności. Chyba dopadło mnie zimowe przesilenie, bo ani ochoty, ani siły do robótek ręcznych (jaki i wszystkich innych;-)) nie miałam. No ale czas wziąć się za siebie. W końcu w czwartek mamy święto a mnie wianków brakuje... Powiem szczerze, że już mi się znudziły te wianki, nie lubię robić jednej rzeczy przez długi czas i w wielu egzemplarzach bo szybko mi się nudzi i potem z niechęcią do nich wracam.Także we wszystkim zalecany jest umiar!

Ale żeby nie było, że nie robiłam nic to pokażę Wam kolejne 3 wianki. Długo czekały na wykończenie a teraz czekają na lakierowanie, ale obiecuję , że dziś będą skończone.
Przy okazji zdjęć masie okazję podejrzeć w jakich twórczych warunkach pracuję (fragment ściany i wykładziny;-)).


 Na dekorację czekają jeszcze 3 i na tym na razie koniec. W planach mam jeszcze stroiki świąteczne, ale będą mniejsze i z inną dekoracją.

Dla odmiany wyciągnęłam bombki, które zostały mi z zeszłego roku i jedną już ozdobiłam klasycznym decou.





Dostałam również nowe wzory bombek, zupełnie inne niż zeszłoroczne. Jedną z nich ozdobiłam w stylu retro. (bitum + transfer)



Teraz lecę lakierować i może wezmę się za porządki... tak trudno mi się zmobilizować...

Pozdrawiam serdecznie!!!MIŁEGO DNIA!!!

17 komentarzy:

Slonce pisze...

Cudeńka :)

pati pisze...

Bombki super, oryginalne aż miło popatrzec. Właśnie mi uświadomiłaś że już niedługo Święta, kurczę ale ten czas zasuwa, dopiero co lato piękne było a dziś śnieg :((

DORGIA pisze...

Pięknie u Ciebie

impresja pisze...

A mi się szczególnie podoba ta druga bobmbeczka - jest bardzo ciekawa :)

Avrea pisze...

co do wuanków ładne ,a swoj zrobiłam ,ale tak pieknie mi nie wyszedł;)
a bomka retro bardzo mi sie podoba :)
pozdrawiam
Ag

petra bluszcz pisze...

Super wianki i bombki ekstra. Zwłaszcza ta retro mnie powaliła na kolana. Jest po porostu piękna!!! Gdzie można takie nabyć?
Pozdrawiam cieplutko!

Jabloniee pisze...

Śliczne wianuszki, i bombki. Ta retro cudowna. Pozdrawiam.

Ewelina pisze...

Śliczne wianki, a ta ostatnia bombka przeurocza :)

Marta i Alicja pisze...

Ale mi się podobają Twoje prace! wszystkie ;)

Agata Rak pisze...

piękne te wianki

Roza Roz pisze...

Cudne wianki i ta ostatnia bombeczka jaka śliczna, w moim stylu ;)
Oj ja się dziś właśnie nasprzątałam a to jeszcze nie koniec ;(
Pozdrawiam

hsd pisze...

Cudowności :)

Anna pisze...

Wianki cudowne a bombka retro miód malina.Pozdrawiam serdecznie.

ewkiki pisze...

Wianki śliczne! A bombki wymiatają:).
Fajnie, że masz miejsce do pracy, to najważniejsze!
Pozdrawiam:)

Pani Deku pisze...

Piękne bombki! I rozumiem niemoc twórczą. Sama na to cierpię i zamiast wykorzystać długi weekend na dekupaże gram tylko w planszówki :D

Dekolandia pisze...

Śliczne bonbeczki. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam :)

Emka pisze...

Bombeczka retro bardzo mi się podoba, to jest odlew gipsowy czy coś innego ??