.

.

poniedziałek, 1 października 2012

Niebo płonie...

Witajcie!!!

Dziś przede mną długi dzień, bo wstałam bardzo wcześnie. Już zrobiłam jedną choinkę, oczywiście z kursu Ani Krućko. Praca bardzo szybka i przyjemna. teraz malowanie i zdobienie... Efekty pokażę później.
Teraz chciałam Wam pokazać kolejny wianek. Nie różni się bardzo od poprzednika (jest mniejszy), ale został zrobiony w ekspresowym tempie...
Nowa właścicielka wyglądała na zadowoloną...;-)







Wianków powstanie więcej. Już niedługo zdradzę Wam mój pomysł na wykorzystanie ich.

No i jeszcze dzisiejszy wschód słońca z okna mojej sypialni. Czyż nie warto czasem wcześnie wstać dla takich widoków...?




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mnie bardzo ciepło! Dziękuję za wszystkie komentarze!
MIŁEGO DNIA!!!

9 komentarzy:

Violinowo pisze...

Dla takiego wschodu słońca warto wcześniej wstać.
Plecionki wychodzą Ci fantastyczne - podziwiam.
Pozdrawiam cieplutko.

Pracownia Ani pisze...

piękny wianek.. te kolory jesienne , ja już myślę o 1 listopada, zamiast wiązanek takie wianki i w środku znicze

Elila pisze...

Aniu, mam dokładnie taki sam pomysł. Tylko zastanawiam się czy mają być jesienne czy już bardziej świąteczne...

Isskaa pisze...

Piekny wianuszek i cudne widoki z okna :)) Pozdrawiam.

Agata Rak pisze...

wianki wspaniałe...a wschód słońca no cóż mnie nie dane oglądać takich widoków bo jestem strasznym śpiochem...pozdrawiam

Karolina pisze...

Śliczny wianuszek :)

DORGIA pisze...

Kolejny piękny wianuszek i cudny widoczek z okna :)
Dziś rano jadąc na siłownię podziwiałam podobny wschodzik ale jak zwykle aparat został w domu :/

Avrea pisze...

o jak pieknie
pozdarwiam
Ag

BEATA :) pisze...

śliczny wianuszek :) pozdrawiam