.

.

wtorek, 2 października 2012

:-)))

Witajcie Kochani!

Mój dzień zaczął się bardzo dobrze! Zacznę od tego, że po pięciu latach odzyskaliśmy z mężem sypialnię;-) Alicja została ulokowana w Julki pokoju. Pierwsza noc przebiegła spokojnie. Ulżyło mi,bo myślałam, że będą jakieś protesty... Oby tak już zostało.
Druga sprawa to jeszcze jeden sukces Alicji- pierwsza sucha noc bez pieluchy. Wczoraj pierwszy raz spała bez pampersa ale rano niestety była awaria, a dzisiaj pięknie i sucho!!! Jestem taka dumna!

Rano, po wejściu na bloga MonaDecu zobaczyłam, że zostałam przez nią wyróżniona. Czy może być coś przyjemniejszego z samego rana...?
Dziękuję Ci bardzo!!!

Ostatnio zrobiłam moją pierwszą szafkę na klucze, na specjalne zamówienie bratowej. Oto efekt:


 Na drzwiczkach zdjęcie dziewczynek.

Już niedługo pokażę Wam mój nowy projekt z papierowej wikliny. Jestem w trakcie realizacji ale do końca jeszcze trochę. A teraz na grzybki!!!!!

MIŁEGO DNIA!


10 komentarzy:

Isskaa pisze...

Gratuluje sukcesu malej :)) W jakim wieku jest Twoja Ala? Moja Ala w grudniu skonczy dwa latka,w dzien juz chodzi bez pieluchy od jakiegos czasu,ale na noc jeszcze sie nie skusilam polozyc jej bez..moze juz czas sprobowac? Hmm..
Moje dzieci tez spia w jednym pokoju,jedno do drugiego chodzi,uwielbiaja sie przytulac i spac razem :)) Osobno placza - w jednym lozku oboje zachwyceni :)) Mam nadzieje,ze i u Ciebie bedzie podobnie :))

Gratuluje wyroznienia ,piekne masz prace wiec i wyroznienie w pelni zasluzone.
Pozdrawiam :))

Avrea pisze...

Gratuluje wyróznienia i brawo dla Ali ;)
pozdrawiam
Ag

DORGIA pisze...

Bardzo mi się podoba ta szafeczka :)
Gratuluję wyróżnienia :)

hsd pisze...

Gratuluję sukcesów i domowych i tych twórczych :)

Violinowo pisze...

Gratuluję wyróżnienia,należy Ci się jak najbardziej za te cudowne rzeczy które tworzysz.
Super wyszła Ci ta szafka na klucze. Pozdrawiam

Ewelina pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) A szafeczka na klucze wyszła bardzo fajnie :)

dziecinada-art pisze...

piękna szafka.. też musze o takiej pomyśleć :)

Roza Roz pisze...

Moje dzieci już takie duże, a my nie możemy się zmobilizować by na noc pampersa zdjąć ;( aż mi wstyd!!! Ale czas najwyższy ;) Piękna szafeczka na klucze!!!! Muszę swoją jakoś ozdobić!!! Czekam na prace z wikliny papierowej!!!!

Karolina pisze...

Gratuluję Waszych sukcesów.

petra bluszcz pisze...

Gratuluję wychowawczych sukcesów i wyróżnienia! Szafka na klucze - rewelacja!
Pozdrawiam i zapraszam na ciuszkową wyprzedaż!