.

.

środa, 26 września 2012

W odpowiedzi

Witajcie z rana, za oknem biało od mgły i okrutnie zimno, ale dzień zapowiada się ładnie.

Serdecznie wszystkim dziękuję za miłe słowa. Same wiecie ile  to znaczy dla "twórcy", gdy jego dzieło spotyka się z aprobatą innych "twórców". To bardzo ważne dla rozwoju początkującego aby grono bardziej doświadczonych wspierało jego działania, wystarczy aby od czasu do czasu dać sygnał "widziałem twoją pracę, obserwuję, wspieram, dostrzegam wysiłki..." I choć ja już taka początkująca w decou nie jestem to jednak każde miłe słowo dowartościowuje mnie i każda krytyka skłania do przemyśleń i nie popełniania tych samych błędów w przyszłości...

Jeśli chodzi o szkatułkę, to kolorowa i czarno-biała to ta sama szkatułka, po prostu edytowałam zdjęcie... ale musicie przyznać, że czarno-biały motyw też wyglądałby fajnie...

Nowa szata graficzna, którą możecie oglądać na moim blogu to zdjęcie z okna mojej sypialni zrobione w minioną sobotę ok 7 rano. Piękne było niebo. Dziś dla odmiany przez okno widać tylko białą plamę;-/

Sobotni wschód słońca:







Pięknie prawda?

Dziś zapowiada się wiklinowo. Skończył mi się lakier więc muszę czekać aż małż mi kupi w drodze z pracy. Drewienka muszą jeszcze poczekać (a zostało mi tak niewiele do końca, dosłownie 1, 2 warstwy lakieru...:-() Czas oczekiwań poświęcę na skręcanie rurek, trzeba zawsze mieć zapas;-).

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają! Miłego dnia!!!

9 komentarzy:

Dom Rozalii pisze...

Piękne niebo!!!...... taki widok powinien nas budzić co rano:) Moje sypialniane okno też "patrzy" na wschód, ale takiego widoku jeszcze nie doświadczyłam:)
Pozdrawiam serdecznie!!

Joanna pisze...

Śliczny widok za oknem. Aż chce się rano wstawać! :)
Pozdrawiam
http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

Snow pisze...

Na zachody słońca to się jeszcze łapię, ale żeby świten, choćby tak pięknym, to niekoniecznie, hi,hi. Masz zamozaparcie z tymi rurkami, u mnie się skończyło na intensywnym myśleniu... Uściski.

Elila pisze...

No wiesz, bo mnie to "kręci";-)))

DORGIA pisze...

Piękne niebo, śliczne zdjęcia. Czekam na kolejne prace :)
Pozdrawiam

Drui... pisze...

Widoki za oknem masz pięknę, a jaka feria barw na niebie. Zazdroszczę!

Deco-Pasja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Deco-Pasja pisze...

Przepiękny widok! widok z okna marzenie, bym powiedziała :))
I piękna tapetka z tego zdjęcia wyszła.
Dziękuję za odwiedziny u mnie i ciepłe słówko :*
Pozdrawiam
Marta

Avrea pisze...

Piekne widoki :)
pozdrawiam
Ag