.

.

niedziela, 9 września 2012

Urodzinowy post

Witam wszystkich serdecznie!!!

Na wstępie dziękuję wszystkim, którzy przez dni mojego milczenia odwiedzali mnie. Ja też u Was bywałam, czasem coś skrobnęłam ale na napisanie własnego posta nie miałam natchnienia... Ale dziś o świcie, kiedy zawoziłam małża na ryby obiecałam sobie, że dziś nastąpi przełom...
Postanowiłam także, że koniec tej twórczej niemocy i od jutra zabieram się do roboty. Stęskniłam się już trochę za decou i już powstają w głowie nowe pomysły... Jedna dobra jest taka przerwa w pracy, człowiek później chętnie do niej wraca.

No ale nie o tym miałam pisać...  W zeszłą sobotę odbyły się piąte urodziny Julii. Byli goście, prezenty... i był tort!!! Tak, to nie lada atrakcja! W piątek moja próba upieczenia biszkopta zakończyła się klęską. W sobotę rano sytuację uratowała teściowa. Gdy wróciłam z pracy czekał na mnie piękny biszkopcik. No to się wzięłam.... Przypomniałam sobie, że kiedyś próbowałam zrobić masę cukrową ale moje próby zakończyły się szybciej niż się zaczęły. Ale dziś jestem już inną osobą.... nie poddaję się tak szybko i próbuję do skutku.... no i wyszła!

Tak prezentuje się mój drugi w życiu tort, pierwszy raz ozdobiony białą masą cukrową


  Masa cukrowa jest mega słodka, no w końcu zrobiona z cukru. Konsystencją i plastycznością przypomina dobrze zrobioną masę solną.
j

Alicja też pomagała dmuchać świeczki na torcie;-)


Miejmy nadzieję, że następny post będzie już bardziej robótkowy. Już mi świta pomysł na szkatułkę ale to następnym razem. Zapowiada się piękna pogoda, więć życzę wszystkim MIŁEGO DNIA!!!

12 komentarzy:

Grodzia pisze...

cudny:)) wszystkiego dobrego dla corci..:))

Kasia Ludwiszewska pisze...

Kochana, zdolna jesteś niesłychanie, piękny ten tort.Julci wszystkiego sto lat.

Joanna pisze...

Smakowity tort! Zawsze trzeba próbować, aż do skutku :) Nie ma sensu się poddawać.
Pozdrawiam :)

mebelina pisze...

torcik piekny!! super ygląda z różyczkami i biedronkami! sto lat dla Julii:)

Ewelina pisze...

Tort prezentuje się wyśmienicie i tak też zapewne smakował :)

Anula pisze...

Tort wyszedł super, i smakował zapewne wyśmienicie ;)

Monika. pisze...

Bardzo ładny tort Ci wyszedł ;) Spełnienia Marzeń dla Solenizantki ;) ..musiała być udana impreza :) Pozdrawiam, Monika.

Avrea pisze...

śliczny tort i Wszystkiego Najlepszego dla Julci :)
pozdrawiam
Ag

Paulina pisze...

100 lat dla solenizantki torcik mega cudny ... pozdrawiam ciepluteńko

ZUzanna pisze...

Wow!! Piękny torcik!! :)

Pracowite Słoneczko pisze...

Wszystkiego najlepszego dla córci:)
Tort wygląda cudownie i na pewno tak smakował:)
Ja raz spróbowałam zrobić taką masę cukrową no i cóż...więcej nie będę próbować:)

umbrella pisze...

Tort niessamowity!Dekoracja przewspaniała!!!Prześlij każdemu po kawałeczku!:)))Pozdrawiam