.

.

piątek, 28 września 2012

Pudełeczko i cukiernica

Witajcie!!!

U mnie dziś pogoda w kratkę. Rano padał deszcz, teraz świeci słońce a po niebie przewalają się wielkie ciemne chmury...
Dziś mam jakiś pechowy dzień, wszystko leci mi z rąk, rozsypuje różne dziwne rzeczy... Najlepiej położyć się i niczego nie tykać! Tylko żeby to było wykonalne...

Mam Wam dziś do pokazania dwie rzeczy. Jedną świeżynkę, jeszcze ciepłą, a drugą nieco starszą, czekającą na nowego właściciela...


Świeżynka- pudełeczko z zapięciem.




 Na górze i z przodu serwetka wybrana przez klientkę. Po bokach i z tyłu bejca. Z przeznaczeniem na łazienkowe pierdółki;-)
Motyw serwetkowy ozdobiłam srebrnym linerem brokatowym, niestety słabo to widać na zdjęciach;-(















 A teraz cukierniczka. Zrobiona bez zamówienia, ot tak. Cierpliwie czeka aż ktoś ją przygarnie...


















Już wkrótce kolejne decou prace....

Tymczasem życzę wszystkim MIŁEGO DNIA!!!

13 komentarzy:

Avrea pisze...

fajne te motywy kwiatowe :)
pozdrawiam
AG

DORGIA pisze...

Super, bardzo mi się podobają oba przedmioty :)
Pozdrawiam

Kasia Ludwiszewska pisze...

fantastyczne :)pozdrawiam

Joanna pisze...

WOW! Cukiernica wygląda świetnie :)

mebelina pisze...

piekna szkatułka:)

Joanna pisze...

Patrzę i napatrzeć się nie mogę , jak pięknie wychodzą ci pudełeczka. Jak widziałaś u mnie ten sam temat. Ale się porobiło. Milutkiego dnia.

hsd pisze...

Piękne motywy róż i oczywiście wykonanie :)

ewoz pisze...

cudowne :)

Paulina pisze...

ślicznosci i szkatułak i cukiernikczka pozdrawiam ciepluteńko

Małgosia pisze...

Jakie słodziaki :))

Snow pisze...

Bejca Ci ślicznie słoje uwydatniła na pudełeczku, bardzo mi się podoba takie połączenie drewna z serwetką. Pozdrawiam.

Roza Roz pisze...

Ale słodkości wyszły, gratuluje zdolności!!!!

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
Roza

Anula pisze...

Pudełeczko jak i cukierniczka śliczne .