.

.

sobota, 22 września 2012

Kręcę i plotę...

Witajcie!

Może to głupie ale mam potrzebę dzielenia się z Wami każdym najdrobniejszym sukcesem. Codziennie coś plotę i każdy następny twór jest lepszy od poprzedniego. Z każdym nowym koszyczkiem wiem jakie błędy popełniłam poprzednio i próbuję je wyeliminować.

Jako pierwszy pokażę Wam mój ostatni koszyk, osłonkę, sama nie wiem jak to nazwać... To najlepsza dotychczasowa moja praca z papierowej wikliny. Niestety zdjęcia nie są najlepsze bo robione późnym wieczorem. Za chwilę koszyczek trafi do nowej właścicielki.



Najważniejsze, że sploty wychodzą mi już równe i zwarte i całość przypomina koszyk;-)

A teraz uciekam do pracusi. MIŁEGO DNIA!!!

P.S. Mój małż ma dziś egzamin na prawo jazdy kat. C trzymajcie razem ze mną za niego kciuki! Buziaki!

16 komentarzy:

ewoz pisze...

świetnie Ci wyszła, nawet przecierki w odwróconej kolorystyce niż zazwyczaj się robi :) nowa właścicielka na bank będzie zadowolona, ja bym była :) no i życz powodzenia mężowi :)

Małgorzata Zurczak pisze...

Super efekt.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Violinowo pisze...

Super osłonka,aż i mnie korci aby spróbować jeszcze raz.

mebelina pisze...

bardzo ładna osłonka, super ci to wychodzi, ja nie miałam do tego cierpliwości i chęci:) trzymam kciuki:)

Ania pisze...

Bardzo ładna i równiutka osłonka. Ciekawe połączenie kolorystyczne robi wrażenie jak z egzotycznego drzewa :D
Pozdrawiam

Ebru pisze...

Jest śliczny, nowa właścicielka to szczęściara :D

Agata Rak pisze...

osłonka wyszła przepięknie...pozdrawiam

Paulina pisze...

cudna osłonka ... pozdrawiam ciepluteńko

DORGIA pisze...

Przepięknie, świetnie połączone kolory i ta kokardka wkomponowana w całość...cudnie

Elila pisze...

Dzięki Kochane za miłe słowa! Przyznam, że jestem dumna z tej pracy, ale to dopiero początek;-) Właścicielka zadowolona!
Pozdrawiam gorąco!

Avrea pisze...

świetny , musze popróbowac ;)
pozdrawiam
Ag

umbrella pisze...

I bardzo dobrze,że dzielisz się z nami nowymi osiągnieciami.Robisz postępy,wychodzi Ci to nawet idealnie,więc trzeba się koleżankom pochwalic.Bardzo ładny splot,gratuluję!

Ewelina pisze...

Śliczne plecionki! Trening czyni mistrza :)

chantel pisze...

piękna praca :)

ewkiki pisze...

Piękny! Ja po zrobieniu pierwszego, rzuciłam w kąt plecenie i czekam, aż mnie natchnie albo oświeci:)

bajka twórczo pisze...

sploty wychodzą idealnie a całość fantastyczna, pozdrawiam;)