.

.

poniedziałek, 24 września 2012

Jesienny wianek

Witam wieczorową porą.

Śpieszę pokazać Wam mój pierwszy jesienny wianek. Pamiętacie jak zastanawiałam się w jaki sposób ozdobić wianek, który wyplotłam jakiś czas temu? W końcu się doczekał i padło na wykorzystanie darów natury.
I tak oto powstał, z pięknie przebarwionych klonowych liści, szyszek i miechunki. Jak się podoba?




Jutro pokażę moje decupageowanie. Dziś cały dzień tarłam, malowałam, lakierowałam...Efekt zobaczycie jak już wszystko dopnę na ostatni guzik.

Miłego wieczoru i spokojnej nocy!!!

18 komentarzy:

dziecinada-art pisze...

jest prześliczny :) też taki chcę :)

Violinowo pisze...

Wianek rewelacja :)Kochana kiedy Ty nasz czas na to wszystko?Zdradź sekret.

Małgosia pisze...

łeeee... no.... Pięknie wyszedł!

Agata ... pisze...

Ale piękny :) cudnie bedzie wyglądał na drzwiach :) zapachniało jesienią :) pozdrawiam :)

Agata Rak pisze...

bardzo fajnie wyszedł...pozdrawiam

Joanna pisze...

mmm... jesień :)
Jak się robi takie kwiatki zawijane z liści? Jako dzieciak takie robiłam, niestety teraz nie pamiętam.

DORGIA pisze...

Jest cudowny :)

Morrora pisze...

Śliczny!!!

Ewelina pisze...

Jest śliczny :)

Avrea pisze...

jesień ah to ty
pozdrawiam
Ag

Agnieszka Kowalewska pisze...

Ślicznie:) Powiedz mi czy trudno robi się taki wianek? Bo nie mogę znajsc linku do takiego kursu krok po kroku:)

Małgosia pisze...

Piękny! Chyba wybiorę się na kolorowe liście :)

Elila pisze...

http://www.inspiracie.wbl.sk/ Agnieszko, to bardzo prosty splot.

impresja pisze...

Piękny! Bardzo klimatyczny...

Agnieszka Kowalewska pisze...

Dziękuje za link:) Spróbować muszę bo takie piękne to jest:)

Isskaa pisze...

Przepiekne robisz rzeczy z wikliny papierowej...cudne wrecz! Pozdrawiam :))

Teofano pisze...

Nie, noooo wianek cudnej urody. Przepiękny.

Roza Roz pisze...

Wianek wyszedł Ci cudnie, sama kombinuje z tymi wieńcami, ale Twój jest pierwsza klasa!!!!
Pozdrawiam