.

.

czwartek, 9 sierpnia 2012

Zmajstrowałam sobie...

...rameczkę na kolczyki.
Już nie mogłam zdzierżyć wszędzie walających się kolczyków albo tego, że jak już któreś potrzebowałam to nie mogłam znaleźć drugiego...

I tak powstała ramka. kiedyś natknęłam się na coś podobnego gdzieś w sieci i tak mi utkwiło w pamięci, że w końcu wykorzystałam pomysł.


Materiały wykorzystane: stara drewniana ramka 13x9, kawałek tasiemki, siatka przeciw owadom;-)

Może moja kolekcja nie jest imponująca ale taka ramka to bardzo praktyczna rzecz, wyjmuję z uszu i zawieszam. Super sprawa.

Wczoraj skończyłam także drewniany pojemnik na sól dla mojej mamy. Molestowała mnie o niego już tyle czasu... niech ma! a co!



Dobra, lecę budzić Julcie bo do przedszkola.... tak, tak... W Całowaniu powstała inicjatywa, żeby w czasie wakacji zorganizować dzieciom w świetlicy zajęcia. Miały być przez całe wakacje ale w praniu wyszło, że tylko w sierpniu. To pierwszy raz więc i my dorośli, musimy obczaić co i jak się załatwia.
Tak czy inaczej moja Julcia od początku sierpnia dzielnie uczęszcza na zajęcia... Traktujemy to jako wstęp do "prawdziwej szkoły" bo już od września moja pięciolatka idzie do zerówki. Więcej o zajęciach i pracach, które wykonują dzieci następnym razem.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mnie i dziękuję za komentarze!

Miłego dnia!!!

10 komentarzy:

Grodzia pisze...

udanego rozpoczęcia roku szkolnego życzę:) rameczka super:) i solniczka rewelacyjna:) pozdrawiam

olka pisze...

Również miłego dzionka życzę

Rameczka super :)

Pozdrawiam!

Ewelina pisze...

Taki pomysł z rameczką też widziałam niejednokrotnie i bardzo mi się podoba :) A solniczka bardzo fajna :)

Avrea pisze...

Fajny pomysł z ta rameczka :) widziałm juz w sieci podobne , a ja mam na kolczyki tablicę taka ala ple mele czyli w materił powbijane szpileczki i zawieszone kolczyki ;)
pozdrawiam
Ag

M.Arta pisze...

I rameczka i solniczka świetne!
Z czego ta solnicza? Tzn. widzę,że z drewna, jak ja zrobiłaś?

Elila pisze...

Martusiu, ja ją tylko ozdobiłam, kupiłam "surową"
POzdrawiam

Joanna pisze...

urocza solniczka ! mamcia na pewno zadowolona ...

Deilephila pisze...

Ale piękny ten pojemnik, taki sielski:D
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:D

DORGIA pisze...

Rewelacja...bardzo mi się podoba:)

Agata Rak pisze...

podoba mi się..pozdrawiam