.

.

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ufff... Jak gorąco!!!

Witajcie wieczorową porą!

Dzisiejszy dzień był jakąś masakrą! Gorąco jak w piekle a do tego to duszne powietrze! Nie było czym oddychać...
Mimo zamówień nie byłam w stanie zmusić się do pracy, ale zapowiadają ochłodzenie to nadrobię zaległości.
W zasadzie większa część zamówienia jeżynkowego już jest wykonana. Została taca a reszta dostanie jeszcze kilka warstw lakieru i będzie cacy.

Dostałam dziś przesyłkę z zareklamowanymi szkatułkami, tym razem w stanie idealnym i... przywiezioną przez inną firmę kurierską...;-))) Zbieg okoliczności...???

Zamówiłam także nowy papier, któremu nie potrafiłam się oprzeć a mianowicie w truskawki. Już niedługo ozdobię nim cukiernicę i tacę. Tylko ciekawe kiedy dojdzie... z naszą Pocztą nigdy nic nie wiadomo.

Tym czasem życzę Wam spokojnego wieczoru i chłodnej nocy. Nie ma nic gorszego jak gorąc w sypialni...

Pozdrawiam!

3 komentarze:

Joanna pisze...

u mnie po 2 tygodzniach suszy w końcu padało z niedzieli na poniedziałek, wczoraj duchota ale i też burze ... dzisiaj leje !!!!!!!! promienieję ze szczęścia

Avrea pisze...

wczoraj to był jakis koszmar ,a dzis prawie 20 stopni mniej ,deszcz eh ta pogoda
pozdrawiam
AG

olka pisze...

u nas było tez gorąco nocka była nieprzespana, ale dziś jest zupełnie inaczej chłodno wietrznie -

pozdrawiam!