.

.

czwartek, 9 sierpnia 2012

Udało się!!!

Sama nie mogę w to uwierzyć, ale udało mi się coś upleść!!!
Najarana pięknymi koszykami niektórych osób co jakiś czas próbuję swoich sił ale nigdy nic mi nie wychodzi. Dziś postanowiłam spróbować jeszcze raz. Weszłam na bloga Maggi, która ma fajnie pokazane kursy. Wybór padł na wianek, który zawsze wydawał mi się jakimś kosmosem, ale wczytałam się i spróbowałam.... Okazało się, że to całkiem proste... i wyszedł mi nie wianek a koszyczek na butelkę;-)


Spodobało mi się!!! Właśnie ładuję baterię od wkrętarki i ruszam z rurkami tym razem z białego papieru. Zobaczymy co wyjdzie. Trzymajcie za mnie kciuki!

16 komentarzy:

Avrea pisze...

Czekam na efekty l)
pozdrawiam
Ag

Ewelina pisze...

Do odważnych świat należy :) Wyszło bardzo ciekawie, czekam na kolejne prace :)

Joanna pisze...

Ślicznie wyszło, ciekawe co będzie dalej... :)

hsd pisze...

Niektóre rzeczy na pierwszy rzut oka trudne, po zrobieniu okazują się łatwe. Powodzenia :)

Joanna pisze...

jak się chce to... się może !
gratuluję

petra bluszcz pisze...

Bardzo ciekawy efekt! Super sprawa z tymi plecionkami :)
Pozdrawiam!

ewoz pisze...

moje gratulacje :)

Drui... pisze...

Pamiętam robione w ten sposób ozdoby choinkowe, taki w kształcie gruszki.

Violinowo pisze...

Zdolniacha z Ciebie:)

Małgosia pisze...

Wiem coś o tym, jak sama z siebie jestem dumna że coś wyszło :)) Powodzenia w dalszej pracy z wikliną papierową :))

Marzena pisze...

Czekam na więcej :)

Anula pisze...

Gratulacje , wyszło super :)

BEATA :) pisze...

:) pięknie wyszło :)

dziecinada-art pisze...

super!!! też muszę kiedyś spróbować :)

pandzioszka pisze...

ja próbowałam robic wkrętarą męża ale za nic na świecie mi sie nie udawało jednak wole na wykałaczce jakoś szybciej ... mam tych patyczków tylko czasu brak aby cos zrobic .. pozdrawiam ciepluteńko super wyszło

mebelina pisze...

super kształt, ja też kiedys próbowałam i dałam sobie spokój, może jeszcze kiedys spróbuje:)