.

.

piątek, 3 sierpnia 2012

Reklamacja uwzględniona...:-)

Żałuję, że nie zadzwoniłam od razu w środę, pewnie już dziś miałabym nowe skrzyneczki w domu.
Dziś rano zadzwoniłam do sklepu z prośbą o odpowiedź na mojego maila, na którą czekam od środy. Za parę minut miałam odpowiedź, że produkty wyszły z magazynu w stanie idealnym i to wina transportu, jednakże dziś wyślą nowe skrzyneczki.
Cieszę się z takiego obrotu sprawy i wielki szacun dla sklepu, bo wcale nie musieli tej reklamacji uwzględniać.

Po upalnym dniu nad mój dom nasuwają się ciemne, deszczowe chmurzyska i grzmi. Jak zaraz lunie to się nie pozbieram. A zdążyłam wywiesić pranie. Co za niefart. Jeszcze z godzinkę i by wyschło!

Kochani, mam już 99 obserwatorów, z czego bardzo się cieszę! Przypominam, że setna osoba, która zobserwuje mój blog dostanie ode mnie upominek!!!

Zapraszam serdecznie!!!!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Avrea pisze...

fajnie ,że pozytywnie rozpatrzyli reklamacje , porządny sklep :)
pozdrawiam słonecznie
AG

Karolina Brak pisze...

Jeju ! przez przypadek wygrałam!
Mój e-mail :karolinabrak@gmail.com

pandzioszka pisze...

no to super ... gratuluje bo nie kazdy sklep jest uczciwy

ewoz pisze...

fajnie sklep się zachował, pełen szacun :)

Asio pisze...

Dzięki za udział w moim candy - życzę powodzenia :)
Pozdrawiam, Asia

umbrella pisze...

Masz teraz na czym pracować!Lubię te skrzynki.Pozdrawiam