.

.

środa, 1 sierpnia 2012

Pudełko retro dla chłopca

Witajcie Kochani!

Kolejny piękny, słoneczny dzień w Całowaniu!
Czekam na kuriera, który ma mi przywieść kolejną partię drewienek. Tym razem mam zamówienie na kuchenny zestaw x2, szkatułkę i parę innych drobiazgów.
Wszystko z motywem jeżynek... uwielbiam je!

Póki co mam Wam do pokazania pudełeczko, które zostalo wykonane jako pamiątka chrztu św. dla pewnego chłopca. Niestety zdjęcia nie oddają całego charakteru, albo są blade, albo przyciemniają kolor skrzyneczki... jaki sprzęt takie zdjęcia, nie...;-)))




Pudełko zostało pobielone a potem przetarte różnymi odcieniami niebieskiego i szarego. Do tego serwetka i cieniowanie dolnej części wieka, szablon.
Bardzo dobrze mi się nad nią pracowało, bardzo lubię te retro motywy.

Teraz lecę ogarnąć trochę "posiadłość" a Wam życzę MIŁEGO DNIA!!!

13 komentarzy:

Violinowo pisze...

Fajna pamiątka i do tego praktyczna,można w niej schować różne skarby.

Aga robie-bo-lubie pisze...

Ależ mi się podoba ten motyw. Ja mam pecha do tej serwetki. Długo nie mogłam jej kupić, bo była nie dostępna w sklepach. Jak juz kupiłam, to wylałam na nią wodę z farbą i d... A ostatnio o niej zapomniałam. Twoja śliczna praca mi o niej przypomniała...

Irena pisze...

Wyszła prześlicznie!!!

Joanna pisze...

bardzo ładne... w sam raz na skarby malucha

Ewelina pisze...

Pudełeczko wyszło pięknie! Będzie wspaniałą pamiątką.

umbrella pisze...

Ciekawe pudełko z zastosowaniem róznych technik.Piekne,też lubię retro.

Agata ... pisze...

przepiękne pudełeczko kocham takie motywy :) pozdrawiam :)

Ania pisze...

Naprawdę przepiękne, ornament dodaje elegancji.
Pozdrawiam

Avrea pisze...

Lubię motywy retro , szkatułka śliczna :)

pozdrawiam
Ag

Kasia pisze...

cudeńko!

impresja pisze...

Bardzo fajny prezent wykonałaś! śliczne kolory i ten motyw...piękny!

Nastole pisze...

ale cudo aż miło popatrzeć

Emka pisze...

Sliczne pudełeczko:D