.

.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Post o rzeczach różnych....

Witajcie kochani!
Dzisiejszy post będzie zbiórką kilku rzeczy, którymi chcę się z Wami podzielić.
Po pierwsze wczoraj dostałam przesyłkę, o której Wam wspominałam. Niestety dwie szkatułki zostały uszkodzone. Niestety nie dostałam jeszcze odpowiedzi od sklepu na mojego maila. Uszkodzenia wyglądają następująco:



Szkatułka w kształcie ksiązki miała zupełnie przesuniętą pokrywę i wyrwane zawiasy.
 


Prosta, duża skrzyneczka ma zupełnie oderwany, nie przyklejony przedni "panel" w wieku.

Czekam na odpowiedź sklepu, zobaczymy jak oni to ocenią...

Po drugie moja Julka wstała dziś ze spuchniętym okiem. Wygląda jakby od kogoś zarobiła ale widać, że to po ugryzieniu jakiegoś świństwa. Posmarowałam jej maścią na ugryzienia. Zobaczymy co będzie później, teraz jest na zajęciach w świetlicy wiejskiej, które prowadzi pani z pobliskiej szkoły. Traktujemy to jako wstęp do prawdziwej szkoły, która zacznie się od września. Matko! Jak ten czas leci! Niedawno się rodziła a już idzie do szkoły....!

Po trzecie i bardziej optymistyczne...:



Takiego oto cudaka wyciągnęłam wczoraj z ogródka. Jak to mówią "żeby życie miało smaczek raz dziewczynka, raz chłopaczek:;-)))

12 komentarzy:

Zaczaarowana pisze...

Haha świetna marchewka :D

Avrea pisze...

No marchewka to Ci się udała ))), mam nadzieje ,ze sklep dobrze rozwiąże tę sprawę
pozdrawiam
Ag

Kasia pisze...

niezła ;)
myślę, że uda Ci się z tą reklamacją, mój sklep moją ostatnią mi uwzględnił, wczoraj dostałam nowe pudełko. pozdrawiam

Joanna pisze...

mam nadzieję, że uwzględnią reklamację ...
świetna marchewka ... hihi

pandzioszka pisze...

marchewka fajniutka ... powiini reklamację twoja przyjąc .. pewnie dało by sie naprawić ale to juz nie twoja wina, więc powinni zamienić na nowe .. pozdrawiam ciepoluteńko

Cukierkova.Dama pisze...

Fajna marchewka ^^ Obserwuje i licze na rewanż :D cukierkovadama.blogspot.com

Karolina pisze...

Super marchew :D

Ewelina pisze...

Trzymam kciuki, by firma, w której składałaś zamówienie była odpowiedzialna i dbała o klienta, a co za tym idzie uznała Twoją reklamację. A marchewa jest świetna :)

Pracownia Ani pisze...

heheheh dobra marchewka:)))) gratuluję takiego chowu;)))) buziaki

Anula pisze...

:):):) Marchewka dorodna :) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

sac louis vuitton pas cher gnfcjn sac louis vuitton pas cher ioddkz sac louis vuitton nxqycb http://www.2013isabelmarant.net
isabel marant chaussures aqszrd oasmzv isabel marant sneakers uzjnch pvulpz isabel marant pas cher stlanf http://www.cozylouboutinoutlet.co.uk

Anonimowy pisze...

burberry zdzzar coul burberry outlet btfdgw uqkh burberry sale online bjkvej prps uggs uk sale ngzdsq ibqy ugg outlet online tpvdrw yqwh ugg boots sale xwoivi ijaq ugg outlet lhouck ukrw ugg usa dtungt hhfc michael kors outlet okoyea nlqi http://www.02s8.com upschr prpe michael kors diaper bag xdqkhf obwb longchamp handbags sale maabpb dhlx longchamp outlet xtvvwr nwez longchamp bag umguyc eaks burberry outlet online fxrmcu oqbo