.

.

wtorek, 14 sierpnia 2012

Pada...

Witam!

W Całowaniu od samego rana siąpi deszcz i nie zapowiada się na poprawę...
A ja pracuję.
Wczoraj miałam paskudny dzień, źle się czułam, ale zaczęłam realizować nowe zamówienia. Bawiłam się z transferem, całkiem fajnie wyszło ale do końca jeszcze troszkę...
Robi się też książkowa szkatułka, znowu z gazą, czekam aż farba wyschnie.
Komplecik jeżynkowy się lakieruje....

Jak widzicie dużo tego się zrobiło.

Wianek czeka na wenę twórcy, ale coraz częściej kusi mnie różowe wykończenie dla córeczek...

Już niedługo zarzucę Was zdjęciami ukończonych prac. A tym czasem życzę MIŁEGO  DNIA mimo deszczu.

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i miłe słowa!

6 komentarzy:

tafcik pisze...

czekam więc na zdjęcia :)

Grodzia pisze...

I JA CZEKAM NA ZDJĘCIA...u nas w małopolsce też pada..brrr

Avrea pisze...

pokazuj nam swe dzieła :)
pozdrawiam
AG

olka pisze...

dziękuje też miłego życzę
u nas również deszczowo i zimno

ależ ty pracowita pszczółka jesteś :)

Pozdrawiam!

hsd pisze...

Na Podkarpaciu też leje. Pozdrawiam ciepło i życzę dużo, dużo nowych pomysłów :)

pati pisze...

No to czekam na fotki :) Dziś w Warszawie nie lepiej, może nie pada ale chmury wiszą......