.

.

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jeżynki

Witajcie!

Znów piękna pogoda i żyć się chce!!! Jest nadzieja, że lato jeszcze się nie kończy, to byłoby zdecydowanie za wcześnie! Jednak ukryć się nie da, że w powietrzu czuć już jesień, miejmy nadzieję, że ciepłą i pogodną...

Mam dziś do pokazania coś właśnie w jesiennych klimatach: jeżynki! Uwielbiam ten motyw i bardzo chętnie z nim pracuję. Oto komplet, o którym wcześniej już wspominałam.



Wykonanie zupełnie czyste, bez cieniowań. Aczkolwiek miałam wielką ochotę trochę ciapnąć ale klientka chciała czysto to jest czysto;-)











Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i witam nowych obserwatorów! Jednakże mam wielką prośbę: jeśli dołączacie do osób obserwujących mój blog zostawcie chociaż jedno słowo w komentarzu. Dzięki temu będzie mi łatwiej Was odnaleźć. Często się zdarza, że na liście obserwatorów nie ma Waszych adresów blogowych i wtedy ja nie mogę zajrzeć do was.... I wychodzę na zołzę co się nie odwdzięcza!!!!;-)))
Także kochana Iwonko Paluch oraz chuda ruda  bardzo Was proszę o słówko w komentarzu.

Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie!!!!

18 komentarzy:

Avrea pisze...

ładny jeżynkowy komplet :)
pozdrawiam
AG

Na trzecim piętrze pisze...

pieknie Pani to wyszlo:) taki komplet napewno przywroci wspomnienia o lecie zimowymi wieczorami:)

zapraszam do siebie

robiebolubie.blogspot.com

hsd pisze...

Bez cieniowań też jest prześliczne :)

Emka pisze...

Mój ulubiony motyw :D Ślicznie.

impresja pisze...

Bardzo przyjemny, ciepły komplecik :) Mi się właśnie bez kropoeczek taki podoba ;)

Ewelina pisze...

Prosto znaczy pięknie :)

Anula pisze...

Piękny komplet! Wygląda wyśmienicie . Pozdrawiam

ewoz pisze...

świetny zestawik :)
interesuje mnie Twój licznik odwiedzin ten, który pokazuje odwiedziny dziś. jak go dodac do bloga?

Elila pisze...

Ewoy musisz pobrać kod ze strony z dodatkami na bloga i wkleić w "projekt>dodaj gadżet>HTML/javaScript"

ewoz pisze...

udało się, dzięki :) teraz tylko trzeba poczekac i sprawdzic czy faktycznie będzie pokazywał odwiedziny dziś :)

tafcik pisze...

no piekne!!!to rzeczywiście wdzięczny motyw!

Grodzia pisze...

CUDNY KOMPLECIK:) pozdrawiam:))

Paulina pisze...

super pozdrawiam iepluteńko

Joanna pisze...

wspaniały komplecik ... nie wspominając , że apetycznie wygląda ...
osobiście lubię decu bez cieniowań ...

Wyspa moich snów pisze...

Prześliczny komplecik, ta cukierniczka to jest drewniana? Aż miałabym ochotę na koktajl z owoców leśnych :D Uwielbiam decu ale nie mam cierpliwości - przede wszystkim do lakierowania, nie znalazłam jeszcze takiego lakieru, który by pięknie pokrył - masz coś co mogłabyś polecić?

Elila pisze...

Kochana, używam najtańszych i najbardziej popularnych produktów. jeśli chodzi o lakier to zwykły lakier do drewna (ok 30zł za puszkę)

Agata Rak pisze...

przepiękne też chcę takie robić po kursie na który się zapisałam ale kiedy będzie no cóż czekam..

DORGIA pisze...

Piękny komplecik...super kolorki...podoba mi się...pozdrawiam