.

.

czwartek, 16 sierpnia 2012

Czym skorupka za młodu nasiąknie...

Witam !

Dziś chciałam Wam pokazać prace mojej córy, która od sierpnia uczęszcza na zajęcia świetlicowe, które zorganizowaliśmy u nas w Całowaniu.
Dzieci razem z Panią robią różne plastyczne rzeczy, uczą się piosenek, przygotowują występ na Piknik Rodzinny (26.08.2012r w Całowaniu) i ogólnie spędzają czas inaczej niż przed telewizorem lub komputerem.

Pani nauczycielka chwali Julię za to, że bardzo dobrze radzi sobie z nożyczkami i farbami...no, ile ona się razem ze mną nawycinała serwetek i namalowała farbami to tylko my dwie wiemy...;-) Ale widać efekty...
Fajne jest to, że i Alicja jak tylko zobaczy, że maluję lub wycinam to i ona razem ze mną. Nie zabraniam zabawy farbami i nożyczkami, niech rozwijają się manualnie i artystycznie, może moja pasja przerodzi się rodzinną tradycję...;-)

A wracając do prac Julki mam wam do pokazania gipsowe odlewy malowane przez moją córę:




Ostatnie dwie prace oczywiście robione z pomocą dorosłego. Jestem bardzo z niej dumna!
Jest jeszcze wiele prac, które zostały w świetlicy min. Płatki kwiatów wyklejane kolorowymi styropianowymi kulkami i świetna butelka wypełniona barwioną kredą solą. Jak będę to pstryknę Wam zdjęcie, bo bardzo fajnie to wygląda.. 

Teraz zabieram się za ostatnie poprawki moich prac i już w sobotę się ich pozbędę. Znowu zacznę coś nowego...

Dostałam dziś kolejne wyróżnienie, tym razem od MonaDecu. Serdecznie Ci dziękuję, to bardzo wiele dla mnie znaczy. Jako, że już brałam udział w tym wyróżnieniu, nie będę podawała kolejnych blogów. Wszystkie mogą czuć się wyróżnione!

Miłego dnia!!!

7 komentarzy:

Avrea pisze...

Gratuluję zdolnej córci :), bardzo ładne prace wykonała :)
pozdrawiam
AG

MonaDecu pisze...

Bardzo ładne prace,wiadomo talent odziedziczyła po mamusi.

hsd pisze...

Coś w tym jest, że córki przejmują talenty i pasje po swoich mamach. Moje córki są już trzecim takim pokoleniem.
Pozdrawiam :)

Paulina pisze...

ale ta twoja córuchna zdolna te ptaszorki sa obłedne ... pozdrawiam ciepluteńko

Ewelina pisze...

Ależ masz zdolną córcię :)

dziecinada-art pisze...

zdolna córcia :)

Anula pisze...

Zdolniacha ! Talent odziedziczyła po mamusi. Pozdrawiam :)