.

.

niedziela, 22 lipca 2012

Przygotowania czas zacząć

Witam!

Jak już nie raz wspominałam niedługo mój jarmarkowy debiut. Jeszcze niedawno mówiłam, ze to koniec lipca a dzisiaj zdałam sobie sprawę, że to już za tydzień! A ja nie jestem gotowa! Jeszcze yle rzeczy do zrobienia! Mam wrażenie, że tak naprawdę to nie mam nic do pokazania! Zaczyna mnie dopadać stres.
Chciałabym zrobić fajną aranżację stoiska ale na razie mam tylko pomysł... reszta w rękach małża;-)

Na początku tygodnia troszkę polepiłam aniołków i teraz wszystko czeka na pomalowanie, drewienka jeszcze muszę polakierować, zrobić parę bukiecików z krepy.... chyba się nie wyrobię....

No nic, będę na bieżąco zdawała relację z przygotowań.

Zapowiada się piękny dzień więc MIŁEGO DNIA!

9 komentarzy:

Grodzia pisze...

powodzenia!!!!:)

Violinowo pisze...

Jesteś sprytna z pomysłami dziewczyna, na pewno się wyrobisz.
Trzymam kciuki.
Pozdrawiam

Atina pisze...

Dasz rade, ja miałam tydzień na przygotowanie, uwijałam się jak w ukropie ale dałam rady i Ty też sobie poradzisz. Powodzenia.

Avrea pisze...

Na pewno dasz rade , powodzenia :)
pozdrawiam
Ag

Elila pisze...

Dzięki dziewczynki za słowa wsparcia. Bardzo mi to pomaga. Zawsze pierwszy raz jest najgorszy, potem praktyka czyni mistrza:-)
Pozdrawiam Was cieplutko!

Irena pisze...

dasz rade:)

M.Arta pisze...

To jak z egzaminem- myślisz,że nic nie umiesz, a potem błyszczysz odpowiedziami.Z Tobą też tak będzie.
Trzymam kciuki.
Z wsparciem tak wielu osób nie ma opcji,ze coś nie wyjdzie.
Pozdrawiam serdecznie:))

ZuzuMama pisze...

Zapraszam do udziału w moim candy: www.zuzumama-handmade.blogspot.com

umbrella pisze...

Na pewno wszystko uda Ci się zrobić,a jak czegoś nie zdążysz to widocznie tak miało być.Powodzenia i pochwal się jak wrócisz!