.

.

środa, 18 lipca 2012

Notesy- wersja poprawiona

Witajcie!

Dziś trochę ładniejszy dzień, nie pada i czasem nawet pokaże się słońce. Wykorzystując dobrodziejstwa przyrody pstryknęłam nowe zdjęcia wczorajszym notesom.
Dziś z rana zrobiłam jeszcze dwa, tym razem z flaneli...













Troszkę tych zdjęć wyszło...

A teraz zabieram się ponownie za decoupage. Rano dostałam paczkę z serwetkami i muszę skończyc szkatułkę na chrzest chłopca. Także rękawy zakasuję i do roboty!

A Wam, moi kochani życzę miłego dnia!!!

8 komentarzy:

OxiGra pisze...

Śliczne, szczególnie przedostatni w kratkę mi się podoba :)

Ewelina pisze...

Notesy wyszły bardzo fajnie :)

pandzioszka pisze...

super wyszły pozdrawiam ciepluteńko

Joanna pisze...

bardzo podobają mi się Twoje pomysły

Avrea pisze...

Pomysłowa z Ciebie dziewczyna :)
pozdrawiam
Ag

Pani Niteczka prezentuje pisze...

Super notesiki. Ten w kawałkiem kartki z nadrukiem na okładce aż dzieciństwo mi przypomniał. Śliczne są

Morrora pisze...

Bardzo fajne. W takich notesikach aż chce się pisać:)

Pracowite Słoneczko pisze...

Świetne te notesy:)