.

.

wtorek, 3 lipca 2012

Nareszcie....

...skończył się czas przygotowań weselnych i z grubsza jest już wszystko posprzątane.
Ogólnie moje dekoracje spełniły soje zadanie. Kule fajnie się prezentowały ale niestety nie nadają się do ponownego użycia...

Niestety nie miałam czasu aby dokładnie sfotografować dekoracje. Zostały mi tylko zdjęcia z telefonu, które zostawiają wiele do życzenia ale trudno, zarys jest;-)


 Serca na ołtarzu prezentowały się fajnie, jednak zostały trochę zmodyfikowane. Zamiast kwiatów z krepiny przymocowałam bukieciki z róż, też mojego autorstwa;-)


To ja z rodziną.

Julia świetnie się spisała jako druhna;-)

No i moje Skarbki!

A teraz trzeba się ogarnąć...
Nareszcie będę miała czas na decou, drewienka cierpliwie czekają na swoją kolej...
No i czas przygotować się do mojego wystawienniczego debiutu...;-)

Życzę wszystkim Miłego upalnego dnia!

6 komentarzy:

Avrea pisze...

Bardzo fajnie wyszły te Twoje dekoracje :)
A córeczki śliczniutkie
pozdrawiam
Ag

OxiGra pisze...

Śliczne serduszka ci wyszły!

Decokuferek pisze...

Dekoracje piękne, a córeczki przeurocze!!!

olka pisze...

Jestem :)
Bardzo miła rodzinka
Pozdrawiam!

Violinowo pisze...

Ślicznie powychodziły Ci dekoracje weselne. Na pewno były hitem na weselu. Pozdrawiam

Ewelina pisze...

Dekoracje prezentowały się bardzo fajnie :) A Twoje dziewczynki są bardzo urocze :)