.

.

wtorek, 10 lipca 2012

Nagroda

Witam bardzo gorąco!
U mnie cały czas upał. Teraz jest dokładnie 20* C. No ale co się dziwić, w końcu mamy lato!!!

Wczoraj otrzymałam nagrodę od Wioli z blogu Violnowo. Kochana, serdecznie Ci dziękuję!


A teraz najtrudniejsze zadanie- nominacja 10 blogów. Strasznie nie lubię tego robić, bo każda z Was zasługuję na nagrodę... No ale zasady to zasady więc to moje nominacje:

1.Piecuchowo
2.Impresja
3.Natajka
4.Malmys
5.Pandzioszka
6.Niby nic
7.Gosia
8.Mika
9.ZUzanna
10.blue-anna

Kolejność wyróżnionych blogów jest zupełnie przypadkowa. Każdy z nich jest inny i jedyny w swoim rodzaju!

Pozdrawiam gorąco!

10 komentarzy:

tafcik pisze...

gratulacje :)

impresja pisze...

Elilko bardzo Ci dziękuję, już drugi raz mnie nominujesz, to dla mnie zaszczyt ;) szczególnie, że długo mnie nie było :)
Życzę samych słonecznych chwil ;)

Blue-Anna pisze...

Dziękuję;)

pandzioszka pisze...

gratuluje nagrody ... i dziekuje równiez za nia ... pozdrawiam ciepluteńko :D:D

ZUzanna pisze...

oo.. bardzo Ci dziękuję :)
I gratuluję!!
:*

Mika pisze...

serdecznie dziękuję za wyróżnienie ;)))
pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej :)

Ewelina pisze...

Gratulacje dla Ciebie i wyróżnionych Dziewczyn :)

Pracowite Słoneczko pisze...

Gratuluję:)

Marta pisze...

Jest mi niezmiernie miło, że przyznałaś mi to wyróżnienie:) Bardzo dziękuję :))))

Malmys pisze...

No i sie zglaszam!
Ja i nagroda?! O wow! :P