.

.

środa, 11 lipca 2012

Klusków trzech

Witajcie środowo...

Jakiś czas temu pisałam, że moja psinka Luna będzie miała szczeniaki, no i ma... Urodziły się ok. miesiąc temu. Już są takie fajne, widzą na oczka i nieporadnie zaczynają się bawić. To nic, że nie mają siły utrzymać dłuższy czas głowy w górze, bo za ciężka...;-) Są słodkie. Wszystkie płci męskiej i nie podobne do mamy...

 Największą fanką maluchów jest Alicja. W naszym domu funkcjonuje jako "psiara", wiem po kim ma to uwielbienie do psów...;-)

Luna szuka tylko zacienionego miejsca do złapania oddechu, i zaraz znowu do dzieci....


Julcia w niedzielę "wyjechała" na swoje pierwsze wakacje do cioci (ok 15 km od domu). Wczoraj rano do niej dzwoniłam to zarzekała się, że wróci dopiero w środę. Ale wczoraj wieczorem już musiałam po nią jechać, bo za bardzo się stęskniła... Alicją ciągle pytała "gdzie Niania?", mnie też było jakoś tak pusto w domu...No ale już wróciła... I tak uważam, że na jeszcze 4letnie dziecko długo wytrzymała.

A Alicja w tym czasie zajmowała się psami....;-)



8 komentarzy:

truskawki27 pisze...

Zmiany dotyczące candy! Proszę zajrzyj ;)
Pozdrawiam, Iwona

OxiGra pisze...

Jejuuuu...kocham psów a spanieli najbardziej :) Cureczkę przesłodką masz!

tafcik pisze...

słodka córcia, słodkie psiaki!!! małe jest piekne hip hip hurra!!

Qra Domowa pisze...

psinki do schrupania...aż zazdraszczam córci takich pupilów:)))

Qra Domowa pisze...

aaaa i ciekawy licznik złapałam....6666....życzę kolejnych:))

pandzioszka pisze...

jakie fajniutkie kluseczki .... pewnie ze siostrzyczce za sioatrzyczka sie teskniło ... moja nadia tak za amelka teskniła jak była w zerówce ... pozdrawiam ceipluteńko

Elila pisze...

Qurko gratuluję! Mam nadzieję, że to nie oznacza ani dla mnie ani dla Ciebie czegoś złego...;-)

Ewelina pisze...

Słodkie psinki :)