.

.

czwartek, 12 lipca 2012

Bransoletki

Zrobiłam je już jakiś czas temu i tak sobie leżą i czekają na "publikację wizerunku". No i się doczekały. Oficjalnie prezentuję moje pierwsze bransoletki decou:




Osobiście najbliższa mi jest biała w różyczki. Często ją noszę...

Zrobiłam  też wczoraj mój pierwszy bukiet z krepiny. Różyczki to pozostałości po dekoracjach weselnych, ale już uczę się nowych technik tworzenia kwiatów.


A poza tym cały czas dopieszczam szkatułki. Już niedługo zasypię Was fotkami, jeszcze tylko ostatnie szlify...

Miłego dnia!!!

9 komentarzy:

tafcik pisze...

bransoletki- uwwielbiam, a te sa sliczne!!!

Irena pisze...

Są śliczne:) mi też najbardziej spodobała się ta w róże:)

Ewelina pisze...

Bransoletki wyszły super - najbardziej przypadła mi do gustu biała z różyczkami :)

Snow pisze...

Twoje bransoletki piękne, dopracowane i kolorowe, a moje.....w stanie surowym od miesięcy:))) Tym bardziej podziwiam!

Pani Niteczka prezentuje pisze...

Oj widzę, że decoupage masz pięknie opanowany. Brawo. Bardzo ładne bransoletki. Bukiecik śliczny, a kwiatki z boku wyglądają jak peonie

hsd pisze...

Bransoletki wyszły Ci idealnie.
Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

kolorowe bransoletki a bukiet naprawdę ładny ... nie umiem 'lepić' kwiatków z krepiny

marrgott pisze...

bardzo bardzo ładne, ta w róże i ta jakby lniana z haftem - super !!!

Morrora pisze...

Bransolety wyszły genialne. Na pewno będą przyciągać wzrok.